کد خبر: ۱۱۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون خبر داد:

درخشش دانش آموزان کازرونی در نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی

رضا جاویدی گفت: پنج نفر از دانش آموزان کازرونی به مرحله کشوری نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی راه یافتند.

به گزارش  شیرازه، رضا جاویدی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون ، با بیان اینکه جشنواره جوان خوارزمی هر ساله از ابتدای سال تحصیلی بین دانش آموزان پژوهشگر طی چهار مرحله آموزشگاه، شهرستان، استان و کشور در رشته های 15 گانه برگزار می شود، اظهار داشت: 5 نفر از دانش آموزان کازرونی بعد از کسب مقام اول استانی در رشته های هنر و الکترونیک به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اضافه کرد: حدود 60 طرح از رتبه های اول مرحله شهرستان کازرون به مرحله استانی راه یافته، که 5 نفر موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون گفت: دانش آموزان کازرونی که در بزرگ ترین رقابت پژوهشی دانش آموزی درخشیدند خانم ها زهرا بابا ابراهیمی، نجمه جعفریان، زینب مستحفظی و دنیا سرشناس از هنرستان فاطمه زهرا در رشته هنر و مهران آین از هنرستان دکتر علی شریعتی در رشته الکترونیک هستند.



جاویدی ادامه داد: جشنواره خوارزمی هرسال به منظور ایجاد زمینه های لازم برای پرورش استعدادها و خلاقیت های نوجوانان و جوانان، توسعه و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری، کاربردی کردن علوم و ارزش بخشیدن به دستاوردهای علمی نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش های امان اله فیروزی مدیر پژوهش سرای علامه دوانی و هیأت داوران خانم ها آنیتا مسلمی، مهناز کرمی، نسترن برزیگر گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم پژوهش سراهایمان را چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی توسعه دهیم.

جاویدی همچنین از مدیران هنرستان های فاطمه زهرا(س)، فروزان نوروزی دوست، و دکتر شریعتی، حامد شاملی، و همراهی والدین این دانش آموزان که در راستای هدایت دانش آموزان به امور خلاقانه و پژوهشی عنایت ویژه داشته اند، تقدیر و تشکر نمود.

منبع: کازرون خبر

برچسب ها: کازرون ، خوارزمی ، جشنواره
نظرات بینندگان