کد خبر: ۱۱۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶

برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای هیات تیر و کمان فارس

طی آیینی در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان فارس، رئیس هیات تیر و کمان استان معرفی شد و از خدمات رئیس قبلی این هیات تجلیل بعمل آمد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در این جلسه تفضل روحانی که در انتخابات رئیس هیات تیرو کمان از اعضای مجمع رای اعتماد گرفته بود با حضور سید اسلام موسوی معاون توسعه امور ورزش به عنوان رئیس جدید هیات تیر و کمان استان به حاضرین در جلسه معرفی گردید و از خدمات چندین ساله مهدی پران با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.
معاون توسعه امور ورزش استان در این جلسه با قدردانی از زحمات پران در مدت مسولیتش در این هیات گفت: از مهدی پران و خانواده ایشان به خاطر خوبی که در این مدت کشیدند تشکر می کنیم و برای وی در تمامی امور زندگی آرزوی سلامتی و موفقیت داریم و وی از بدنه هیات جدا نخواهد بود و قطعا هیات جدید از اندوخته ها و تجربیات ایشان در جهت پیشبرد اهداف هیات استفاده خواهد کرد.
موسوی با اشاره به در پیش بودن رقابتهای ملی و بین المللی در این رشته بیان کرد: در سال جاری و سال آینده رقابتهای مهمی از جمله مسابقات آسیایی ، بازیهای آسیایی اندونزی و در نهایت المپیک را پیش رو داریم و باید به گونه ای عمل کنیم تا مثل دوره های گذشته و بلکه بیشتر ورزشکار در این مسابقات داشته باشیم تا با یک برنامه ریزی دقیق و مدون بتوانیم افتخارات زیادی برای استان و کشور کسب نماییم.
معاون توسعه امور ورزش استان با تاکید بر اینکه داشتن برنامه کمک شایانی به اجرای برنامه ها خواهد کرد افزود: هیات باید برای دست یابی به اهداف خود یک برنامه مدون تدوین نماید و با برنامه ریزی دقیق و اجرای آن به اهدافی که مورد نظر است برسد.
در این جلسه تفضل روحانی رئیس هیات تیر و کمان استان برنامه های آینده هیات استان را تشریح نمود.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه روسای هیات تیر و کمان فارس

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان