کد خبر: ۱۱۲۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶

دستگیری 24دختر و پسر در پارتی شبانه در شیراز

شب گذشته در پی تبلیغات گسترده در سطح فضای مجازی و گزارشات مردمی 24دختر و پسر در مراسم مختلط پارتی شبانه در شیراز دستگیر شدند.
به گزارش شیرازه، حسن شفیعی مسئول روابط عمومی سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: در پی تبلیغات گسترده در سطح  فضای مجازی و گزارشات مردمی 24دختر و پسر در مراسم مختلط پارتی شبانه در شیراز دستگیر شدند.

وی بیان داشت: این مراسم توسط فردی با نام مستعار امید با تبلیغ در فضای مجازی در خصوص برگزاری پارتی شبانه و گرفتن مبلغ2000.000ریال هزینه ورود از آقایان و برای خانم ها رایگان،آنان را  دعوت به حضور در مراسم پارتی شبانه ای که در شیراز برگزار شده بود دعوت نموده بود.

شفیعی گفت:طبق هماهنگی های صورت گرفته توسط ریاست محترم سازمان اطلاعات سپاه سرهنگ ابراهیم بیانی ،مقام محترم قضائی دادسرای ناحیه2شیراز برادر سپاس دار و همکاری موثر پلیس امنیت اخلاقی شیراز ساعت01:00بامداد 6 مرداد ماه در باغی در اطراف شیراز 24نفرمرد و زن در وضعیت بسیار نامناسب دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

مسئول روابط عمومی سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز اضافه کرد: در این مراسم پارتی مقادیری مشروبات الکلی خارجی،مواد مخدر از نوع توهم زا توسط ماموران کشف و ضبط گردید.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی،پلیس امنیت اخلاقی استان فارس و سازمان اطلاعات سپاه با هرگونه هنجار شکنی اجتماعی و مراسمات شبانه در قالب مراسم های مختلط و یا هرگونه تخلف مرتبط دیگر به صورت قاطع و جدی با افراد و خصوصا برپا کنندگان این مراسم برخورد خواهند نمود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
0
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
گفتم حالا چی شده