کد خبر: ۱۱۲۴۹۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۷ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶

معرفی 24 گزینه پیشنهادی برای تصدی شهرداری شیراز/ حضور چهره های افراطی یک جریان سیاسی

قرار است از بین این افراد، 10 نفر انتخاب و بعد از ارائه برنامه و مصاحبه 3نفر به عنوان گزینه نهایی به رای اعضا گذاشته شوند. فرایندی که برخی آنرا مدیریت شده می دانند!
24 گزینه پیشنهادی شهرداری شیراز معرفی شدند/ حضور چهره های افراطی یک جریان سیاسی
به گزارش شیرازه، سیروس پاک فطرت منتخب شورای پنجم شهر شیراز در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به برگزاری جلسه روزگذشته منتخبین شورای پنجم اسامی 24 نامزد پیشنهادی برای کرسی شهرداری شیراز را اعلام کرد.
او شهردار فعلی شیراز را گزینه نهایی خود معرفی کرده است.

عبدالرسول احمدی، حسین اربابی، اسماعیل ارزانی، حیدر اسکندر پور، مهرنوش بسته نگار، علیرضا پاک فطرت،روح الله پورمند، محمد رضا حسن پور، کاظم حقیقت، رحمت الله خسروی،همایون خسروی، سید احمد رضا دستغیب(فخرالدین)، سید مرتضی دستغیب، عنایت، الله رحیمی، سلیمی پور، شور انگیز، علی نقی طبیب لقمانی، نادر طیبی، سید عظیم عظیمی فر، جمیله کریمی، علیرضا قائدیان، عبدالحمید معافیان، سید احمد موسوی و غلامرضا نامورچی، گزینه های اعضا شورا جدید برای شهرداری شیراز هستند.

به گزارش شیرازه، قرار است از بین این افراد، 10 نفر انتخاب و بعد از ارائه برنامه و مصاحبه 3نفر به عنوان گزینه نهایی به رای اعضا گذاشته شوند. فرایندی که برخی آنرا مدیریت شده می دانند!

 گفتنی است با وجود اینکه انتظار می رفت منتخبین شورای پنجم با توجه به شاخص ها و تخصص گزینه های پیشنهادی خود را برای کرسی شهرداری شیراز معرفی کنند اما در بین نفرات برگزیده نام چهره های افراطی یک جریان سیاسی نیز مشاهده می شود.

این در حالی است که یکی از نگرانی های کارشناسان حوزه معماری شهری و شهرسازی نداشتن تخصص اعضا جدید شورای پنجم شهر شیراز است. چنانچه اعضا شورا فردی را به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب کنند که سابقه سیاسی وی بر تخصص و مدیریتش غلبه کند رسما باید فاتحه شیراز را خواند!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
2
فاتحه مع الصلوات
رصد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
0
از بین این افراد چهره های خوبی می توان دید.از جمله نام شهردار موفق فعلی شهرمان دکتر علیرضا پاک فطرت و نیز مهندس حسن پور-مهندس شورانگیز-دکتر عنایت الله رحیمی- مهندس سید احمد موسوی
و البته برخی چهره ها که نامشان آمده در همین مباحث بده بستانهای سیاسی مطرح شده که انشاالله در همین حد باقی بماند.
احسان
Australia
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
2
فقط دکتر پاک فطرت و بس
بچه پايين شهر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
1
پاك فطرت فقط تا تونسته برا بالا شهر اقدام به آبادي و عمران كرده و برا پايين شهر هيچ اقدام خوب و موثري انجام نداده.من خودم جنوب شيراز زندگي ميكنم و پروژهاي عمراني پايين شهر به10 سال هم كشيده شده و هيچ اقدامي انجام نگرفته و بقوت و اعتبار قبليش باقيه. مثل يه ظرف شير كه هر 24 ساعتي بيان يه هميش بزنن و برن و اي ظرف هم داره قل ميزنه و سر رفته.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
1
مهندس حيدر اسكندرپور گزينه اي مناسب براي پست مديريتي ميباشد. با سابقه درخشان در شهرداري كازرون و بوشهر و فرماندار مهربان و دلسوز شيراز