کد خبر: ۱۱۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
«کافه مجازی»؛

شامپو ژن خوب پرژک مخصوص موهای آقازاده های اصلاحات! / قیمت پیاز یک دلار شد

این روزها با یک گذر کوتاه مدت در فضای مجازی، متوجه می شوید که سیاست بازی ها و در گیری های سیاسی، آنقدر در اولویت مسئولان قرار گرفته است که دیگر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به فراموشی سپرده شده است؛ مشکلاتی همچون افزایش قیمت ها که این روزها قیمت پیاز را به قیمت یک دلار رسانده است و کسانی را که در انتظار کاهش قیمت دلار بودند را نا امید کرده است.

 به گزارش شیرازه، بالغ بر ۳۰ میلیون ایرانی در شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای خارجی فعالیت دارند و محبوبیت این شبکه ها واقعیتی است که باید پذیرفت، ایرانی ها به لحاظ فراگیری استفاده از فضای مجازی رتبه اول دنیا را دارند؛ چرا که متوسط استفاده از فضای مجازی در کشورهای دنیا 42 در صد است اما در ایران 82 در صد است،  با توجه به این فراگیری، در بسیاری از مسائل روز کشور و جهان شاهد واکنش های از سوی کاربرای فضای مجازی در ایران نسبت به آن مسائل هستیم؛ بر همین اساس شیرازه در نظر دارد گلچینی از واکنش های کاربران فضای مجازی در ایران را نسبت به اتفاقات روز دنیا در قالب بسته خبریی بصورت هفتگی در روزهای یکشنبه باعنوان« کافه مجازی» منتشر نماید.

شامپو ژن خوب پرژک مخصوص موهای آقازاده های اصلاحات!

چند مدت پیش یکی از آقا زاده ها از خوب بودن ژن خود و برتری بر دیگران سخن گفت؛ مردم ما که حرف های کنایه دار را خوب متوجه میشوند، سخن این آقا زاده را بی جواب نگذاشتند و در فضای مجازی حسابی از خجالتش در آمدند.

یکی از کاربران با کنایه به شامپو پرژک که این روزها زیاد تبلیغش می شود نوشت: شامپو ژن خوب پرژک مخصوص موهای آقازاده های اصلاحات!

کاربر دیگری که خوب میداند اگر بزرگ مردان کوچک زمان دفاع مقدس نبودند، آرامش این روزهای کشورمان هم وجود نداشت نوشت: اگر این بزرگمردان کوچک نبودند، امروز آقازاده ها ژن مرغوبشان را به رخ مردم نمی کشیدند که در 24 سالگی رفتند آفریقا.

 یکی هم با آوردن عکسی به خوبی توانسته است به مخاطبان بفهماند که آقازاده ای که از ژن برتر حرف میزند با پول توانسته به جایگاهی برسد که مردم عادی با هزار زحمت به آن می رسند.

قیمت پیاز  یک دلار شد!

 پیاز هم این روزها به واسطه افزایش قیمتش برای خودش مهم شده است؛ آنقدر که کاربران فضای مجازی به شیوه های مختلف به آن اشاره می کنند.

برخی به کنایه گفتند دیدار ما با پیاز به قیامت افتاد !

 گروهی هم با اشاره به  دولت های قبل که با گران شدن گوجه عده ای همه جا را پر کردند از نقد و انتقاد می کردند؛ نوشتند: پیاز آن هم در تابستان رکورد 4500 تومان را شکست اما ظاهرا وضع کشور بسیار ساکت و ملایم است اما وای به حال این کشور اگر یک انقلابی رییس جمهورش می بود!

یکی از کاربران هم نوشت: برخی می خواستند دلار ارزان شود و حالا قیمت پیاز شده یک دلار از 1000 تومان رسید به 4000 تومان.

زوایای پنهان برجام چیست؟!

برجام و تحریم ها؛ دو کلمه که همراه همیشگی کاربران فضای مجازی است؛ همراهی که این روزها بیشتر، وقت کاربران را به خود مشغول می کند.

تحریم های جدید امریکا و نقض چند باره برجام توسط امریکا؛ یکی از کاربران را به یاد زمان انتخابات انداخت که هنرمندانی با وعده لغو تحریم ها، مردم را با خود همراه کردند و نوشت: شما در ترساندن مردم از تحریم های امریکا و جمع کردن آرای آن ها نقش داشتید و حالا که آمریکا تحریم های جدیدی را تصویب کرده باید پاسخگوی مردم باشید.

 برخی هم نوشتند: زوایای پنهان برجام چیست که هر گونه تحریم علیه ایران نقض برجام نیست اما پیشرفتهای علمی ما نقض برجام است؟

نظرات بینندگان