کد خبر: ۱۱۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶

برپایی نمایشگاه تولید و اشتغال صنایع خانگی بانوان کار آفرین در شیراز

مشاور شهردار شیراز گفت:حمایت از مشاغل خانگی بستر ساز برنامه ریزی برای اوقات فراغت اعضای خانواده می شود که این امر در بهینه سازی دو عنصر کسب و کار و تولید در کانون خانواده منشا اثر خواهد بود.
برپایی نمایشگاه تولید و اشتغال صنایع خانگی بانوان کار آفرین در شیراز
به گزارش شیرازه، مشاور شهردار شیراز گفت: نمایشگاه تولید و اشتغال صنایع خانگی بانوان کار آفرین درمحور حافظیه به همت حوزه زنان شهرداری شیراز برپا شده است.

مشاور شهردار شیراز در امور بانوان و خانواده، هدف از برگزاری این نمایشگاه را کاربردی شدن تولید و اشتغال در نهاد خانواده عنوان کرد و گفت: امور بانوان و خانواده شهرداری در راستای اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ستاد توانمند سازی بانوان به صورت دوره ای برنامه های نمایشگاهی را جهت تقویت بنیان خانواده تدوین و اجرایی می کند.

حکمت آمیز با اشاره به آسیب های فضای مجازی در خانواده اظهار کرد: حمایت از مشاغل خانگی بستر ساز برنامه ریزی برای اوقات فراغت اعضای خانواده می شود که این امر در بهینه سازی دو عنصر کسب و کار و تولید در کانون خانواده منشا اثر خواهد بود.

وی افزود: امور بانوان شهرداری شیراز با همکاری حوزه های مختلف در مجموعه شهرداری زمینه اشتغال را با برپایی نمایشگاه صنایع دستی ویژه خانواده ها فراهم می سازد.

مشاور شهردار شیراز با بیان اینکه برپایی نمایشگاه و جشنواره های صنایع دستی بانوان کار آفرین  موجب بهره گیری غرفه داران از تجارب هنری و اجرایی یکدیگر، بهبود کیفیت محصولات و رشد فرهنگی و اجتماعی بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی و ایجاد تعادل و توازن در محیط خانواده و جامعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: غرفه داران نمایشگاه، بانوانی هستند که در بانک اطلاعات بانوان کار آفرین امور بانوان و خانواده شهرداری شیراز ثبت نام کرده اند که با یک هدف بر محور تولید و اشتغال در راستای سازندگی در نمایشگاه فعالیت می کنند.

وی افزود: این نمایشگاه نزدیک به 100 خانواده را پوشش داده است.

گفتنی است نمایشگاه تولید و اشتغال صنایع خانگی به مناسبت دهه کرامت در محور حافظیه  از ساعت 17 لغایت 23  تا پانزدهم مردادماه آماده بازدید شهروندان می باشد و احتمالا تمدید خواهد شد.
نظرات بینندگان