کد خبر: ۱۱۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

ردپای تبانی در انتخاب رئیس خانه مطبوعات/اعتماد اهالی رسانه به باد سپرده خواهد شد؟!

اعضای قدیم خانه مطبوعات در تلاش هستند تا بازهم مانند ادوار قبل خود بر کرسی‌ مسئولیت‌ها بنشینند اما اعضای جدید نیز به کسانی که به آنان رأی داده‌اند وعده ایجاد تحول را داده بودند که با ترکیب ادوار قبل میسر نیست.
تلاش مجدد برای کسب ریاست خانه مطبوعات فارس/اعتماد اهالی رسانه به باد سپرده خواهد شد؟!

به گزارش شیرازه، با وجود انتقادهای گسترده اهالی رسانه سراسر استان فارس از عملکرد ضعیف خانه مطبوعات استان در ادوار گذشته، پیگیری های شیرازه حاکی از آن است که منتخب یکی از رسانه ها استان مجددا تلاش دارد تا ریاست خانه مطبوعات را از آن خود کند و همین امر سبب شده پس از گذشت دو ماه از انتخاب هیأت مدیره خانه مطبوعات فارس، هنوز حتی اولین وظیفه اعضاء که اجرای ماده 30 اساسنامه و انتخاب رئیس می‌باشد صورت نگیرد.

محمد عسلی مدیر مسئول روزنامه عصر مردم و یکی از اعضای خانه مطبوعات در گفتگو با شیرازه می‌گوید: تاکنون این تشکل سه جلسه تشکیل داده، جلسه اول و دوم به ارائه طرح و برنامه‌های اعضاء گذشت و در جلسه سوم برای تصدی مسئولیت‌ها رای‌گیری شد اما بین اعضاء اختلاف نظر وجود دارد و هنوز برای انتخاب رئیس خانه مطبوعات و مدیرعامل به نتیجه نرسیده‌اند که قرار است در جلسه آتی که به زودی برگزار می‌شود درباره این مهم به جمع‌بندی و توافق برسند.

به گفته وی، اعضای قدیم خانه مطبوعات در تلاش هستند تا بازهم مانند ادوار قبل خود بر کرسی‌ مسئولیت‌ها بنشینند اما اعضای جدید نیز به کسانی که به آنان رأی داده‌اند وعده ایجاد تحول را داده بودند که با ترکیب ادوار قبل میسر نیست.

حال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که اعضا جدید که با هدف تغییر و تحول در خانه مطبوعات نظر اصحاب رسانه را به خود جلب کردند می توانند وعده خود را عملی کنند یا نه اسیر لابی تیم سابق می شوند و اعتماد اهالی رسانه را به باد می سپارند.

نظرات بینندگان