کد خبر: ۱۱۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

ثبت نام اردوهای جهادی در زرین دشت آغاز شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه زرین دشت از آغاز ثبت نام اردوهای جهادی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه، سروان پاسدار "هادی رهنما " در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهداف برگزای اردوهای جهادی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است و آغاز این سازندگی، ساختن خود می‌باشد.


وی افزود: همان‌گونه که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است اولین هدف اردوی جهادی  نیز خود سازی می باشد و گذشتن از خود تا رسیدن به حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین  دستاوردی است که از این سفر حاصل می شود.


مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج زرین دشت ساختن فضای فرهنگی و مذهبی را از دیگر دستاوردهای اردوهای جهاد سازندگی دانست و گفت: کمک برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی و همچنین توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه از دیگر اهداف جهاد سازندگی می باشد که در کنار اقدامات عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی صورت می گیرد.


رهنما افزود: در اردوی های جهادی، جوانان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم روستاهای شهرستان در ابعاد مختلف فرهنگی، اعتقادی، معیشتی و بهداشتی و … آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه می کوشند.


وی با اشاره به آغاز ثبت نام از جهادگران در شهرستان زرین دشت هم گفت: علاقه مندان به شرکت در اردوهای جهادی تا پایان مرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به حوزه های و پایگاههای بسیج سراسر شهرستان اقدام به ثبت نام کنند.

منبع: زرنوشت

نظرات بینندگان