کد خبر: ۱۱۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
مسئول آتش‌نشانی شهرداری اردکان خبرداد؛

آتش در مزارع گندم سپیدان مهار شد

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان گفت: آتش‌سوزی در مزارع گندم سپیدان با تلاش مأموران آتش‌نشانی شهرداری اردکان مهار شد.

به گزارش شیرازه، وحید حق پرست مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان در گفت‌وگو با خبرنگارماافزود: با اعلام اتش سوزی مبنی بر حریق در مزارع گندم سپیدان در حومه شهراردکان مجموعه آتش نشانی به منطقه مذکور اعزام گردید

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان خاطرنشان کرد: هر سال شاهد آتش‌سوزی مزارع گندم سپیدان در حاشیه شهر وروستاهستیم که خطراتی از جمله تهدید منازل مسکونی حوالی حادثه را در بر دارد.

حق پرست اضافه کرد: بخش عظیمی از مزارع گندم سپیدان درآتش سوخت اما به محض اطلاع و طی تماس تلفنی با آتش‌نشانی تیم اطفاء در محل حاضر و زبانه‌های بیرحمانه آتش را که خسارت زیادی به مزارع رساند را مهار کردند.

این مسوول خاطرنشان کرد: دربررسی های اولیه نشان می دهد علت آتش سوزی مسبب انسانی بوده که منجر به حریق شده است ولی کارشناسان آتش نشانی پیگیری و بررسی علت حادثه است که به محض روشن شدن آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 حق پرست افزود: پیگیری‌ها نشان می دهد که این آتش سوزی صرفا دارای خسارت‌های مالی بوده و خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشته است.

این گزارش حاکی است؛ نیروهای عملیاتی به سرعت با بکارگیری تجهیزات انفرادی، لوله های آبرسانی و دستگاه های تنفسی از چندین سمت عملیات مهار و خاموش کردن را آغاز وپس از چند ساعت آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از گسترش آتش سوزی به دیگر مزارع وباغات همجوار جلوگیری نمودند.

منبع: مارگون


نظرات بینندگان