کد خبر: ۱۱۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر:

فراخوان پنجمین جشنوارۀ دانشجویی غدیر منتشر شد

ظریف‌منش از انتشار فراخوان پنجمین جشنوارۀ دانشجویی غدیر خبر داد.
به گزارش شیرازه، «حسین ظریف‌منش» مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر از برگزاری پنجمین جشنوارۀ ملی آثار دانشجویی خبر داد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: فراخوان جشنواره کتاب، پایان‌نامه، مقاله، ترجمه، نشریه، طرح‌های پژوهشی و تألیف کتاب با موضوعات غدیر، امیرالمؤمنین(ع) و امامت و ولایت اعلام شده و انتظار می‌رود دانشجویان کشورمان با مشارکت فعال و اثربخش، این فضای گفتمانی را از حیث کمی و کیفی ارتقا بخشند تا هر روز و هر سال شاهد رونق این جشنواره و غنای این فضای گفتمانی باشیم.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر یادآور شد: کلیۀ دانشجویان دانشگاه‌های کشور و تمامی فارغ التحصیلانی که از پایان‌نامه‌های خود در سال‌های 94، 95 و 96 دفاع و یا ارائه کرده‌اند، می‌توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره و پایگاه اینترنتی Jashnvarehghadir@yahoo.com ارسال کنند.

ظریف‌منش آخرین مهلت ارسال آثار را اول دی‌ماه اعلام کرد و گفت: به فرمودۀ مقام معظم رهبری دوران نوجوانی و جوانی امیرالمومنین(ع) بهترین الگوی الهی و انسانی برای جوانان و دانشجویان است، لذا از تمامی اساتید کشور درخواست می‌کنم تا با تشویق و حمایت معنوی خود از دانشجویان نسبت به اختصاص آثارشان به این موضوعات تلاش کنند.

وی افزود: مراسم اختتامیه و تجلیل از صاحبان آثار برتر جشنواره همزمان با هفتۀ پژوهش خواهد بود.

فراخوان پنجمین جشنوارۀ دانشجویی غدیر منتشر شد

ظریف‌منش یادآور شد: این جشنوارۀ در چهار دورۀ گذشته محصولات ارزنده‌ای داشته است و موجب موج‌آفرینی، ایجاد فضای گفتمانی و تولید و تألیف آثار گرانقدر دانشجویی شده است.

به گزارش شیرازه، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بنیاد بین‌المللی غدیر مراجعه کنند.



نظرات بینندگان