کد خبر: ۱۱۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

قطع ارتباط مخابراتی مناطق روستایی فراشبند بر اثر طوفان شدید

در پی وقوع تندباد، سیل و صاعقه موسمی عصر روز دوشنبه نهم مرداد در فراشبند، ارتباط اینترانت تعدادی از مراکز و خانه های بهداشت روستایی این شهرستان قطع شد.

به گزارش شیرازه، در پی وقوع تندباد، سیل و صاعقه موسمی عصر روز دوشنبه نهم مرداد در فراشبند، ارتباط اینترانت تعدادی از مراکز و خانه های بهداشت روستایی این شهرستان قطع شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان فراشبند با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع این حادثه، دکل ارتباطی اینترانت و تلفن داخلی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی فارس واقع در پشت بام خانه بهداشت روستای پهناپهن به ارتفاع 18 متر که مجهز به چاه ارت و صاعقه گیر بود، سقوط کرد و موجب قطع ارتباط اینترانت و قطع سه لینک رادیویی POWER BEAM)) ارتباط بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شبکه بهداشت با خانه های بهداشت پهناپهن ، کورکی و قنات باغ شد.

 

دکتر "مسعود جوکار" افزود: به محض اطلاع از این حادثه، مدیریت فناوری اطلاعات شبکه بهداشت و درمان فراشبند راس ساعت 19 همانروز در محل خانه بهداشت روستای پهناپهن حضور یافت و از نزدیک وضعیت موجود را بررسی و پیگیر رفع مشکل شد.

مدیریت فناوری اطلاعات شبکه بهداشت و درمان فراشبند گفت: با هماهنگی مجموعه مدیریت فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و شرکت پشتیبان دکل های اینترانت، نیروهای آن شرکت به همراه تجهیزات مورد نیاز، صبح روز سه شنبه دهم مرداد در محل خانه بهداشت روستای پهناپهن حضور یافتند و تا ساعت 19 همانروز دکل آسیب دیده و رادیو های مربوطه تعویض و تمامی ارتباطات مخابراتی برقرار شد.

مهندس "بابک حسانی" یاد آور شد: این تند باد همچنین موجب خرابی لینک خانه بهداشت خرمایک از روستای آقایی و دکل واسط مربوطه تا خانه بهداشت خرمایک شد که این مشکل نیز با پیگیری این مدیریت و تلاش همکاران در مدیریت فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان فارس و شرکت پشتیبان تا ساعت 2 بامداد امروز چهارشنبه 11 مرداد، مرتفع شد.

او افزود: در حال حاضر هیچ گونه مشکل ارتباط  اینترانتی با مراکز در این شهرستان وجود ندارد.


منبع: نخل بیدار

انتهای پیام/

برچسب ها: مخابرات ، فراشبند ، طوفانی
نظرات بینندگان