کد خبر: ۱۱۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶

رسم غلط در شهرستان خرامه جان یک نفر را گرفت

شب گذشته طی تیر اندازی در یک مراسم عروسی در روستای معزآباد جابری شهرستان خرامه یک نفر کشته و چهارنفر زخمی شدند.

به گزارش شیرازه، به گفته یک منبع آگاه نیمه شب گذشته حوالی ساعت 3 بامداد در یک مراسم عروسی در روستای معزآباد جابری حادثه ای ناگوار رخ داد؛ در این حادثه چند جوان در حال تیراندازی با یک اسلحه سوزنی بودند که متاسفانه یک نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند.

گفته شده که مصدومین این حادثه همگی جوانان 14 تا 16 ساله بودند و این مراسم عروسی در خیابان اصلی روستای معزآباد جابری اتفاق افتاده است.

منابع آگاه می گویند جوان فوت شده حسین انصاری نام داشته، اسلحه متعلق به فردی به نام ا. ج. بوده و تیراندازی توسط م. ا. انجام شده که فرد ضارب امروز دستگیر شد.

عبدالرسول جوکار فرمانده انتظامی شهرستان خرامه در این باره گفت: شب گذشته در حین یک مراسم عروسی در روستای معزآباد جابری بر اثر تیراندازی یک نفر کشته و چهار نفر زخمی می شود که مصدومین توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال می یابند.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط پلیس افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی  امروز صبح قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شده خاطر نشان کرد: پلیس وظیفه ذاتی خود می داند ضمن اعمال قانون با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد نماید.

 جوکار با تاکید بر این مطلب که تیر اندازی ها در آیین های عزا و عروسی رسم غلطی است اضافه کرد: استفاده از اسلحه مجاز و غیرمجاز در مراسمات جشن و عزا ممنوع بوده و علاوه بر پیگرد قانونی باعث لغو جواز و برخورد قانونی می شود.

منبع: صدای خرامه

برچسب ها: خرامه ، رسم سنتی ، عروسی
نظرات بینندگان