کد خبر: ۱۱۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
مسئول انجمن راویان استان فارس خبر داد؛

برگزاری دوره های تربیت راویان دفاع مقدس استان فارس در استهبان

دوره های تربیت راویان دفاع مقدس به نام سردار شهید مهدی اثنی عشری با حضور 200 نفر نخبه از کل استان فارس 13 لغایت 19 مردادماه در شهرستان قرآنی استهبان برگزار می شود.

به گزارش شیرازه،  دوره های تربیت راویان دفاع مقدس به نام سردار شهید مهدی اثنی عشری با حضور 200 نفر نخبه از کل استان فارس 13 لغایت 19 مردادماه در شهرستان قرآنی استهبان برگزار می شود.

سید رضا متولی، مسئول انجمن راویان استان فارس گفت: این آموزش ها در سه دوره 3  روزه از 13 لغایت 19 مردادماه در استهبان برگزار می شود که یک دوره مخصوص خواهران و دو دوره مخصوص برادران می باشد.


متولی افزود: افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند از سطح استان بصورت نخبه یابی جذب شده اند و در این دوره ها با مباحثی اعم از آشنایی با جنگ نرم و شیوه های مقابله با تهاجم فرهنگی، مخاطب شناسی و فن بیان، مطالبات روایتگری، آشنایی با زیارتگاه های دفاع مقدس، شبهات جنگ و شیوه های مقابله با شبهات، یگان های رزم دفاع مقدس و تاریخچه رزم استان فارس در دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

مسئول انجمن راویان استان فارس گفت: در این دوره ها از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه استفاده شده است و شرکت کنندگان در این دوره ها پس از پایان دوره و دریافت گواهی می توانند در مناطق عملیاتی، پایگاه ها، حوزه ها، تکیه و هر جایی که نیاز به روایتگری باشد به این کار بپردازند.


گفتنی است افتتاحیه اولین دوره با حضور سرهنگ احمدی جابری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه استهبان، خانواده شهید مدافع حرم حاج محسن الهی و جمعی از رزمنده های دفاع مقدس جمعه 13 مردادماه برگزار و از خانواده شهید الهی تقدیر به عمل آمد.




منبع: سته بان
نظرات بینندگان