کد خبر: ۱۱۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
مدیر آموزش و پرورش سپیدان:

نبود مرکز رفاهی فرهنگیان درنگین زاگرس

مدیر آموزش و پرورش سپیدان گفت: نبود مرکز رفاهی مناسب برای فرهنگیان ازمهمترین مشکلات این قشر در شهرستان سپیدان است.

به گزارش  شیرازه،  سعید مهبودی مدیر آموزش و پرورش سپیدان در گفتگو با خبرنگار مارگون افزود: با توجه به اینکه شهرستان سپیدان با وجود داشتن مناطق تفریحی و گردشگری بسیار زیاد و پذیرا بودن از انبوه مسافران در تمامی فصول سال،هنوز دارای یک مرکز رفاهی نمی باشد. وبا توجه به پیگیری های بسیار ورایزنی ها با مدیرکل آموزش وپروش فارس وبا نگاهی که نسبت به ساخت فضاهای اینچنینی دارند در آینده ای نه چندان دور با تخصیص اعتبارات ویژه شاهد کلنگ زنی مرکز رفاهی و آموزشی جهت فرهنگیان سپیدانی در شهرستان وشاهد افتتاح آن در مدت زمانی کوتاه باشیم .

 مهبودی ادامه داد: البته تاکنون پیگیری هایی مکرری در جهت راه اندازی این مجموعه  از سوی مسئولان  استانی وشهرستانی به عمل آمده که با توجه به آماده نبودن زیر ساخت های لازم و استاندارد های کافی جهت دریافت این مجوز ، این امر تاکنون به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

 وی افزود: باتوجه  به اینکه سپیدان به واسطه داشتن آثار تاریخی وطبیعی متعدد، یکی از شهرستان‌های شاخص در زمینه گردشگری وجذب توریسم با شهره ملی و جهانی است.نبود خانه فرهنگیان در سپیدان در کنار اختصاص نیافتن بودجه مستقیم و کمبود اعتبارباعث شده که این اداره  نتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

 مدیر آموزش و پرورش سپیدان می‌افزاید: احداث یک مرکز رفاهی و آموزشی مناسب و در شان فرهنگیان این منطقه ضروری است.  

وی اضافه کرد: نبود باشگاه فرهنگیان در شهرستان سپیدان قطب گردشگری کشور منجر به سکونت فرهنگیان در مکانهایی با کمترین امکانات زندگی شده که این امر شرایط را برای این قشر مشکل کرده است.

مهبودی افزود: با توجه به اینکه آقای خادم نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی خود از فرهنگیان با سابقه در استان می باشند تقاضا نمود با اختصاص بودجه ای برای ساخت باشگاه ویژه فرهنگیان قدمی اساسی در این راه بردارند.

 وی اظهار داشت: با توجه به سفرهای متعدد فرهنگیان وگردشگران به سپیدان در طول سال و نیاز به اسکان آنان، نبود مکانی مناسب برای این گونه موارد یکی از مشکلات این شهرستان بود که ساخت باشگاه رفاهی فرهنگیان در راستای رفع این مشکل صورت گرفت.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان