کد خبر: ۱۱۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

10 گزینه نهایی تصدی شهردار شیراز مشخص شد/ نام پاک فطرت حذف شد/ شانس سه نفر بیش از سایرین

رسانه های نزدیک به منتخبین شورای پنجم شانس معافیان، اسکندرپور و قاعدیان را بیش از سایرین می دانند. برخی نیز معتقدند که نگاه اعضا شورای جدید سیاسی است و فرایند انتخاب گزینه نهایی برای تصدی شهرداری شیراز فرمایشی است.
10 گزینه نهایی تصدی شهردار شیراز مشخص شد/ نام پاک فطرت حذف شد/ شانس سه نفر بیش از سایرین
به گزارش شیرازه، منتخبین شورای پنجم شیراز روز گذشته 10 گزینه نهایی تصدی شهرداری شیراز را انتخاب کرد. حیدر اسکندر پور، نادر طیبی، عنایت الله رحیمی، غلامرضا نامورچی، علیرضا قائدیان، عبدالحمید معافیان، سید احمد موسوی، سید عظیم عظیمی فر، سلیمی پور، محمد رضا حسن پور گزینه های اعضا شورای پنجم هستند.

بر همین اساس قطعا علیرضا پاک فطرت شهردار فعلی شیراز دیگر شهردار آینده این کلانشهر نخواهد بود.

قرار است از بین این 10 گزینه3 یا 5 نفر انتخاب و بعد از ارائه برنامه هایشان و انجام مصاحبه مجددا رای گیری انجام شود و نفر برگزیده مشخص شود.

رسانه های نزدیک به منتخبین شورای پنجم شانس معافیان، اسکندرپور و قاعدیان را بیش از سایرین می دانند. برخی نیز معتقدند که نگاه اعضا شورای جدید سیاسی است  و فرایند انتخاب گزینه نهایی برای تصدی شهرداری شیراز فرمایشی است.

از طرفی گفته می شود فشارهای بیرونی برای انتخاب شهردار شیراز بر روی اعضا لیست منتخبین شوراها وجود دارد. استاندار فارس مدتی پیش در جمع شورائیان جدید استان فارس گفته بود:«انتظار و خواست ما از اعضای شورا این است که در گام اول خودشان باشند، نباید دیگران بر شما منتی بگذارند چرا که همه ما به وظایف خود عمل کرده ایم.در انتخاب شهردار خودتان باشید نه دیگران، اگر خودتان باشید در طول مسیر فعالیت نیز ازکار خود راضی هستید»

نظرات بینندگان