کد خبر: ۱۱۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

مدال طلای نماینده فارس در کشتی قهرمانی آموزشگاه های کشور

دانش آموز لارستانی موفق شد تک مدال تیم کشتی آزاد استان فارس و نشان طلای سی و چهارمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آموزشگاه های کشور را از آن خود کند.
به گزارش شیرازه دانش آموز لارستانی موفق شد تک مدال تیم کشتی آزاد استان فارس و نشان طلای سی و چهارمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آموزشگاه های کشور را از آن خود کند.

بنا بر این گزارش، محمدرضا عسکرپور از آموزشگاه نمونه دولتی شهید نصیری لاری و عضو تیم کشتی شهید مسعود جاهدی لارستان با پنج پیروزی در برابر کشتی گیرانی از استان های البرز، مرکزی، توابع تهران، خراسان رضوی و تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال طلا را کسب کرد.

 این دانش آموز لارستانی در دور اول سی و چهارمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آموزشگاه های کشور، رضا فرحوده؛ دارنده چندین مدال از رقابت های قهرمانی ایران از استان البرز را با حساب 5 بر 2 شکست داد. عسکرپور در کشتی دوم خود با نتیجه 5 بر صفر، آرمین خانه زر از استان مرکزی را مغلوب کرد و به مرحله یک هشتم نهایی رسید.

وی در دور سوم و چهارم این پیکارها، علی اکبر طالشی از توابع تهران و عرفان ناراوی از خراسان رضوی را به ترتیب با حساب 10 بر صفر و 8 بر یک در هم کوبید و به فینال راه یافت و در دیدار پایانی نیز در برابر سجاد مقصودی؛ نفر دوم کشور و عضو تیم ملی ایران با حساب 4 بر صفر به پیروزی رسید و مدال طلای وزن 69 کیلوگرم سی و چهارمین دوره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آموزشگاه های کشور را بر گردن آویخت.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان