کد خبر: ۱۱۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

دل پُرخون ساکنین مسکن مهر سپیدان از بی مهری مسئولان

گرچه سالهاست مردم در این مجتمع ها ساکن شده اند اما از کمترین امکانات اولیه و رفاهی برخوردارند اما انتظار می رود مسئولان به دغدغه مردم اهمیت داده و در صدد رفع آن برآیند.

به گزارش شیرازه، انبوه جمعیت در این مسکن ها و همچنین نبود خدمات شهری و رفاهی همه این عوامل دست به دست هم داده تا آسایش را از مهرنشینان مسکن مهر سلب و آنها را برای گرفتن حق و حقوقشان به مقامات ذیربط همانند توپی سرگردان میان اداره تعاون مسکن مهر، سازمان راه وشهرسازی، فرمانداری و ... قرار داده و در نهایت که جواب قابل قبولی از متولیان امر دریافت نمی کنند کماکان با ناامیدی به خانه هایی چون مخروبه باز می گردند.

استفاده از بدترین اتصالات، برق‌کشی نامناسب، نبود فضای سبز، ایزوگام‌های ورم‌کرده، راه‌پله‌های تاریک، نبود محوطه سازی، وجود سگ های ولگرد ،کیفیت بسیارپایین مصالح ساختمانی، نداشتن پارکینگ برای برخی از واحدها، فروش انباری به چندین نفر، تبدیل سرویسهای بهداشتی درون پارکینگ به انباری وفروش آن به چند نفر، عدم جواب دهی مسئولین تعانی واداره تعاون شهرستان، نبودسیتم اطفاءحریق مناسب در مجموعه ها، نبود ایستگاه تاکسی مسقف برای تابستان وزمستان، آیفونهای خراب مجموعه ها، عدم استفاده از پارکینگ ها بدلیل طراحی  نامناسب، آسانسورهای معیوب و رنگ‌آمیزی‌های افتضاح، عدم نصب اشتراکات، عدم تعیین وضعیت برخی واحد ها از جمله مشکلاتی است که ساکنان این مجتمع ها با خبرنگار ما در میان گذاشتند. 

یکی از ساکنین مسکن مهر به خبرنگار ما می گوید: از عوامل اجرایی مسکن مهر دل پر خونی دارد. یکی از دلایل ناکامی پروژه مسکن مهر سپیدان، ساخت و ساز درجایی دورافتاده بوده و شرایط بد اقلیمی منطقه هم به نوعی موجب شده است تا این واحدها متقاضی کمی داشته باشند مناطق خشک و بدون درخت زندگی را برای مردم سخت می‌کند و شادابی را از مردم می‌گیرد. نمی‌توان مجموعه‌ ی مسکن مهر سپیدان را به عنوان یک مجموعه زنده نام برد زیرا باید در این واحدها علاوه بر خدمات زیربنایی و روبنایی از طریق ایجاد مناطق سبز و تفریحی به شادابی ساکنان مردم این مناطق کمک کرد.

به گزارش خبرنگارما، ناراحتی متقاضیان مسکن مهر سپیدان از مسئولین تعاونی بسیار است و جوابگوی مردم نبوده و خبری از تکمیل واحدهایشان نیست.

مردم نباید تاوان اشتباهات برخی مسئولان و تشخیص‌های اشتباه آنان را بدهند، امروز مردم قربانی اشتباهات ناشی از عدم انجام درست کار توسط سیستم‌های نظارتی و مسئولین مسکن مهر واداره تعاون شهرستان هستند برای مثال در یک حادثه به علت سقوط آسانسور در یکی از مجتمع ها ی مسکن مهر سپیدان جوانی جان خودرا از دست داد.در پایان بدون شک مشکلاتی که امروز مردم در مسکن مهر سپیدان با آن مواجه هستند، کمبود امکانات رفاهی، کمبود سرانه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی و عدم وجود آسفالت معابر و انجام زیرساخت‌های لازم است.

انتظار می‌رود مسئولان به جای تحمیل فشار بر مردم کم‌درآمدی که چشم امیدشان به مسکن مهر است، هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن مهر را سروسامان دهند.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، مسکن مهر ، مارگون
نظرات بینندگان