کد خبر: ۱۱۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله (ع) شیراز خبرداد:

پرداخت وام تاسقف 30 میلیون تومان به افراد جویای کار

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: درراستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی برسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تا سقف 30 میلیون تومان وام به متقاضیان جویای کار و اشتغال پرداخت می شود.
به گزارش شیرازه، مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به اینکه رویکرد بسیج سازندگی ایجاد اشتغال مایت از کارآفرینان و افراد جویای کار است، اظهار داشت: متقاضیان عرصه‌های تولیدی شامل صنایع دستی، تبدیلی و مشاغل خانگی که قادر به راه‌اندازی واحدهای تولیدی هستند می‌توانند از این تهسیلات استفاده کنند.

قاسم مومنی خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی به ویژه در روستاها، فعالیت‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی، کشاورزی نوین، کشت گلخانه‌ای، اصلاح باغات، سیستم آبیاری نوین و دامداری مشمول حمایت‌های این ناحیه هستند.

وی تصریح کرد: متقاضیان به محض ثبت‌نام در اولویت واگذاری تسهیلات بانکی با سود 10 درصد و بازپرداخت 5 ساله  قرار می‌گیرند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز بیان داشت: ارائه تسهیلات در بازه زمانی مردادماه تا دی‌ماه سال جاری است و متقاضیانی که در ماه‌های آخر سال برای گرفتن تسهیلات مراجعه کنند مشمول ارائه خدمات نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز واقع در بلوار پاسداران در مورد جزئیات واگذاری تسهیلات اطلاعات لازم را کسب کنند.

این مقام مسؤول در ادامه از برپایی اردوهای جهادی بسیج سازندگی این ناحیه از اوایل تیر تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد و افزود: برپایی اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی است و تاکنون 150 نفر به مناطق محروم اعزام شده‌اند که تا پایان شهریورماه این تعداد به 500 نفر افزایش خواهد یافت.
منبع: فارس
نظرات بینندگان