کد خبر: ۱۱۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
با حضور فرماندهان ارشد سپاه استان و مسؤولان شهرستانی؛

فرمانده جدید سپاه جهرم معرفی شد /با تقدیر از تلاش های سرهنگ شادمند، توکل بجای وی معرفی شد

صبح امروز مراسم تودیع و تکریم فرمانده سپاه جهرم سرهنگ پاسدار محمدصادق شادمند برگزار و بجای وی سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل معارفه شد.

به گزارش شیرازه، صبح دیروز با حضور اعضای هیئت رئیسه فرماندهی سپاه فجر استان فارس ، امام جمعه جهرم ، فرماندار ، شهردار و دیگر مسؤولین شهرستانی همچنین جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران ، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان شهرستان جهرم از زحمات و تلاش های 37 ساله ی محمدصادق شادمند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم قدردانی و بجای وی با حکمی از سوی سردار عیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس غلامرضا توکل به این سمت منصوب شد.

محمدصادق شادمند درآغاز جنگ تحمیلی با توجه به حمله ارتش بعث به سرحدات و مرزهای جنوب غربی و غرب کشور، به عنوان یک رزمنده به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام و در عملیاتهای مختلفی شرکت کرد و به افتخار جانبازی نیز نائل آمد.

سرهنگ شادمند پس از جنگ تحمیلی در قسمت ها و معاونتهای مختلف سپاه انجام به انجام وظیفه پرداخت و از سال 1386 به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم منصوب شد .

در زمان فرماندهی وی تغییر و تحولات فراوانی در مجموعه ی بسیج شهرستان به وجود آمد، از جمله: ساخت سوله های فرهنگی ورزشی صالحین، ساختمان پایگاهها و حوزه های مقاومت در سطح شهر، بخشها و روستاها و مهمتر از همه ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی امام امیر المومنین(ع) با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد تومان که هم اکنون مورد استفاده همه اقشار جامعه قرار می گیرد.

از دیگر افتخارات وی در زمان تصدی این مسئولیت، کسب عناوین برتر در بین سپاه های نواحی استان و کشور از سال 1387 تا کنوناست که پاسداران و بسیجیان شهرستان، این امر را بلا شک مرهون پشتکار و خدمات شایسته فرمانده دلاورشان می باشند.

سرهنگ غلامرضا توکل نیز که از جمله فرماندهان جوان در سطح استان است پیش از این عهده دار مسئولیت های فراوانی از جمله فرماندهی سپاه شهرستان نیریز بوده است.





منبع: پسین جهرم

برچسب ها: جهرم ، تودیع ، فرمانده
نظرات بینندگان