کد خبر: ۱۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

ارسال چوب سلفی اصحاب رسانه فارس به نماینده سلفی باز شیراز!

جمعی از اصحاب رسانه ای فارس در پی اقدام حقارت آمیز برخی نمایندگان مجلس خصوصاً آقای رجبی نماینده شیراز در سلفی گرفتن با موگرینی ،که فرهنگ شیراز و شیرازی ها را زیر سوال برد و لکه ننگی در تاریخ این شهر بافرهنگ برجای گذاشت ضمن درخواست استعفاء از رجبی، یک عدد"چوب سلفی" را به وی تقدیم کردند.
ارسال چوب سلفی اصحاب رسانه فارس به نماینده سلفی باز شیراز!به گزارش شیرازه، در نامه ای که به همراه یک «چوب سلفی» به آقای رجبی اهدا شده آمده است:

«با گذشت دو سال از دوران نمایندگی شما در مجلس شورای اسلامی، و عدم حضور پررنگ حضرتعالی در مجلس شورای اسلامی حتی در حد برخی نمایندگان شهرهای استان فارس، آنچه برای ما عجیب است رفتار شما و تنی از نمایندگان دیگر در مهمترین جلسه مجلس شورای اسلامی است که باعث تحقیر فرهنگ ملت بزرگ ایران و شهر شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی ایران شده اید.
گویا خودتان نیز بر این اشتباه غیرقابل بخشش معترف شده و متن عذرخواهی را منتشر نموده اید باید به عرض برسانیم انتشار عکس حضرتعالی با عنوان رفتار خلاف شان نماینده شیراز آنچنان در رسانه های مجازی در حال دست به دست شدن است که بعید است صد نامه عذرخواهی و توجیه بتواند آن را جبران کند، استعفا برای هتک حیثیت یک شهر دومیلیون نفری خواسته معقولی است که بعید است این اتفاق به حق، از جانب جنابعالی رقم بخورد.

آقای رجبی خاطرتان هست سال پیش که در کنفرانس خبری خود گفتید: "مردم درانتخابات کاندیداهای لیست امید را انتخاب کرده و به استمرار امید در کشور کمک کنند." حرف ما این است شما به عنوان یکی از سردمداران لیست امید، با این رفتارتان مردم را به کل از این مجلس ناامید و دلسرد کردید، حال پاسخ بدهید سزای کسانی که مردم را ناامید میکنند چیست؟
به عنوان عضوهیئت مدیره بنیاد فارس شناسی بگویید رفتار شما چقدر در خدشه دار شدن عزت فارس موثر بوده و رفتار متقابل با کسی که این خدشه دخیل بوده چه باید باشد؟
فعالین رسانه ای فارس در ادامه نامه خود به رجبی می افزایند: «به خاطر این مساله که متاسفانه بازتاب جهانی گسترده ای هم داشته، ما جمعی از اصحاب رسانه فارس به رسم یادبود، این چوب سلفی را به شما تقدیم می کنیم تا حداقل از این پس در مطایبه های خود راحت تر باشید.
در پایان این نامه آمده: امیدواریم این حادثه تلنگری باشد اول برای مردم شیراز که بیشتر در انتخاب نمایندگان شهر فرهنگی خود دقت کنند و دوم برای شما تا  اندکی هم که شده، به رفتار، مواضع، و سخنان خود بیشتر بیندیشید».
نظرات بینندگان