کد خبر: ۱۱۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶

تجمع مردم کازرون در مخالفت با جدایی بخش هایی از این شهرستان

صبح امروز جمعی از مردم کازرون در مخالفت جدایی بخش هایی از کازرون تجمع کردند، این تجمع که با فراخوان مردمی از شب گذشته شروع شده بود منجر به تعطیلی بخش هایی از بازار کازرون شد.
به گزارش شیرازه، صبح امروز جمعی از مردم کازرون  در مخالفت جدایی بخش هایی از کازرون تجمع کردند؛ این تجمع که با فراخوان مردمی از شب گذشته شروع شده بود منجر به تعطیلی بخش هایی از بازار کازرون شد.

 با توجه به عدم حضور مسئولان، مردم به مقابل دفتر امام جمعه رفتند تا در خواست خود را در آن جا مطرح کنند.

امام جمعه کازرون در جمع معترضین جدایی بخش هایی از کازرون گفت : اینکه مردم کازرون نسبت به مسایل شهرستانشان حساس هستند قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه باید براساس معیارهای قانون همه عمل کنند و نباید مردم را دور زد افزود:  مشکل کشور امروز اقتصاد و معیشت است و تورم و رکود است؛ مسئولان بایدفکری برای مشکلات مردم بکنند ، تا اینهمه دکتر و مهندس بیکار نباشد.

حجت الاسلام خرسند تصریح کرد: کسانی که دنبال تقسیم شهرستان هستند باید به این مشکلات مردم بپردازند و الان موقع تقسیمات نیست؛ کازرون  یعنی بخش جره بالاده،قائمیه،خشت ،کنارتخته و بخش مرکزی است.

امام جمعه کازرون ادامه داد: بحث جدایی بخش ها باید در وقت مناسب صورت بگیرد و اولویت مسئولان باید معیشت مردم باشد؛ وزیر کشور با یک نقل قول گفته اند به هیچ وجه بحث جدایی بخش در شهرستان کازرون وجود ندارد.

وی گفت: ما امروز توسعه همه جانبه بخش ها موافقیم و باید تلاش شود خدای ناکرده بین مردم اختلاف نیفتد؛ من پاسخگوی عملکرد مسئولان نیستم و مسئولان نباید اینگونه بی توجه باشند بلکه باید بیایند بین مردم و پاسخ بدهند.

امام جمعه کازرون خاطر نشان کرد: مسئولان شهرستان و استان، آدرس اصلی مشکلات را گم نکنند؛ این همه مشکل اقتصادی که کارخانه های این شهر را تعطیل کرده و بازار کازرون را با رکود مواجه کرده است را رفع کنند.

حجت الاسلام خرسند افزود: مسئولان بدانند مهمترین اولویت مردم کازرون تامین امنیت و اسایش و معیشت آنهاست ؛ از تک تک مردم می خواهم با ارامش به محل کارشان برگردند.

وی در پایان گفت: با تماس صورت گرفته با معاون امنیتی استانداری پیگیر موضوع هستم.







نظرات بینندگان