کد خبر: ۱۱۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
سخنگوی شورای پنجم شیراز:

تخصص ملاک انتخاب شهردار خواهد بود/ شهردار باید پاسخگوی عمومی مردم باشد

سخنگوی شورای پنجم شهر شیراز گفت: 10 نفر از کاندیدای تصدی شهرداری که دارای اکثریت آرا بودند بدون اعلام فراوانی آرا و براساس حروف الفبا طی دو روز به ارائه رزومه و برنامه های خود پرداختند.
به گزارش شیرازه، سخنگوی منتخبین شورای پنجم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی دو روز تعداد 8 کاندیدا به ارائه رزومه و برنامه خود پرداختند، گفت: برای نخستین بار جهت شفاف سازی جلسات شورای پنجم جهت انتخاب شهردار را به صورت زنده به تصویر گذاشتیم.

علی ناصری با بیان اینکه 24 نفر نامزد تصدی شهرداری شیراز از جانب منتخبین شورای شهر معرفی شدند، اظهار داشت: 4 نفر انصراف خود را اعلام کردند و 10 نفر کاندید شهرداری که دارای اکثریت آرا بودند بدون اعلام فراوانی آرا و براساس حروف الفبا طی دو روز به ارائه رزومه و برنامه های خود پرداختند.

لازم به ذکر است جلسه علنی بعدی برای بررسی نظرات 5 نفر از افراد باقیمانده در روز شنبه 21 مرداد ماه جاری با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

سخنگوی منتخب شورای پنجم اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن تخصص، آگاهی نسبت به برنامه و مسائل شهری نهایتا یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب و معرفی خواهند کرد، از شانس برابر تمامی کاندیداها خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم شهردار منتخب کسی باشد که بتواند پاسخگوی مردمی که ساعتها در صف رای روز 29 اردیبهشت ایستادند، باشد.
نظرات بینندگان