کد خبر: ۱۱۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
واکنش کوبنده امام‌جمعه شیراز به حرکت نمایندگان سلفی بگیر

سلفی با موگرینی به درد شب اول قبر نمی‌خورد!/ حامی تروریست‌های قاتل همین اروپایی‌ها هستند که با آن‌ها عکس می‌گیرید/ هشدار آیت‌الله ایمانی به مدیرانی که به خانواده ایثارگران می‌گویند چرا رفتید جبهه؟

امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه نمایندگان سلفی بگیر با خانم موگرینی بدانند که این سلفی به درد شب اول قبر نمی‌خورد، گفت: اگر از موگرینی خوشتان آمده می‌رفتید بیرون مجلس عکس می‌انداختید!
به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در واکنش به حرکت سخیف برخی از نمایندگان مجلس در مراسم روز تحلیف اظهار داشت: نمایندگانی که با موگرینی عکس سلفی گرفتند بدانند که این عکس به درد شب اول قبر نخواهد خورد.

وی با اشاره به جنایات کشورهای اروپایی در ترور شخصیت‌ها و مردم میهنمان در طول سال‌های اخیر، تصریح کرد: نمایندگان سلفی بگیر افتخارشان عکس گرفتن با کسی بود که نماینده کشورهایی است که دستشان به خون ملت ما آلوده است؛ از شهدای مدافع حرم تا شهدای تفحص شده جنگ تحمیلی و ...به دست همین اروپایی‌ها و گماشتگان آنان جانشان را از دست دادند.

ایمانی خطاب به نمایندگان سلفی بگیر افزود: شما اگر از خانم موگرینی خوشتان آمده، عکس گرفتن با وی را به خارج از مجلس موکول کنید نه در مجلس، چراکه شما نمایندگان ملت ایران هستید و نباید احساسات شخصی خود را در خانه ملت عملیاتی کنید.

امام‌جمعه شیراز خطاب به سلفی بگیران ادامه داد: نمایندگان که سلفی با موگرینی گرفتند چه فکری می‌کردند؟ آیا این عکس در داخل کشور به دردشان می‌خورد یا آن‌طرف آب؟ آیا در شب اول قبر به دردشان می‌خورد؟ به درد کجا می‌خورد؟

وی افزود: مردم موکل شما شهدای حرم، تفحص و ترور را هرروزه در این مملکت تشییع می‌کنند؛ این شهدا به دست چه کسانی شهید شده‌اند؟ مگر همین دولت‌های اروپایی گروه‌های تروریستی را حمایت نمی‌کنند؟ شما با چه کسی عکس می‌گیرید؟ آیا واقعاً مجلسی که باید عصاره فضائل ملت باشد، فضائل نمایندگانش این است؟

ایمانی اضافه کرد: این کارها به نام ملت ایران نباید تمام شود اما متأسفانه به نام ملت تمام می‌شود، چراکه آن‌ها موکلان مردم در مجلس هستند و ضرورت دارد که رئیس مجلس و مسؤولان جلوی این‌گونه اقدامات را بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به برخورد نادرست برخی از مسؤولان میانی و مدیران متوسط با خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از مدیران میانی هنگامی‌که خانواده معزز شهدا یا جانبازان برای انجام کارشان به آن‌ها مراجعه می‌کنند و به دلیل دردها و جراحت هایی که دارند کمی ناراحت می شوند، بجای انجام کارشان به آن‌ها می‌گویند چرا رفتید جبهه؟ خب اگر او نرفته بود شما الآن کجا بودید؟

ایمانی با هشدار نسبت به این دسته از مدیران قدرناشناس ادامه داد: اگر شهدا و ایثارگران و آزادگان به جبهه نرفته بودند، این میز و صندلی در اختیار شما نبود؛ اصلاً معلوم نبود الآن کجا بودید، پس به چه حقی به آن‌ها می‌گویید چرا به جبهه رفتید؟

امام‌جمعه شیراز افزود: اگر این مملکت اعتبار دارد به خون شهدا، جانبازی جانبازان و آزادگی آزادگان اعتبار دارد و این مسئله را همگان باید بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، خاطرنشان کرد: مسؤولان بدانند که کرسی مسؤولیت آن‌ها به خون شهدا وابسته است چراکه آن‌ها بودند که به‌اتفاق جانبازان و آزادگان، این کرسی را برای دولتمردان آماده کردند.

اشاره به جنگ 33 روزه و شکست رژیم کودک کش صهیونیستی و پیروزی حزب‌الله و 23 مردادماه روز مقاومت اسلامی و 23 ذی‌القعده روز زیارت مخصوص امام رضا (ع) در چهارشنبه پیش رو، اهمیت فرهنگ کار مبتنی بر علم و دانش و... از دیگر موضوعاتی بود که امام‌جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه به آن‌ها اشاره کرد.

منبع: فارس

برچسب ها: فارس ، امام جمعه ، سلفی
نظرات بینندگان