کد خبر: ۱۱۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

موهای سر خود را با این ۴ ماده «پرپشت» کنید

با کمک برخی دستورالعملهای خانگی می‌توانید رشد موهای خود را افزایش دهید و موهای خود را تقویت و پرپشت کنید؛ در این مطلب به ۴ روش و ماده موثر در پرپشت شدن موها اشاره شده است.
موهای سر خود را با این ۴ ماده «پرپشت» کنیدبه گزارش شیرازه، موهای سالم و زیبا آرزوی هر فرد است و داشتن موهای سالم برای مردان و زنان یکی از دارایی هر انسان است، شما می‌توانید اهمیت و ارزش آن را با یک فرد طاس مقایسه کنید.

با کمک برخی دستورالعملهای خانگی می‌توانید رشد موهای خود را افزایش دهید و موهای خود را تقویت و پرپشت کنید؛ در ادامه به 4 روش و ماده موثر در پرپشت شدن موها اشاره شده است:

روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی از بهترین مواد برای رشد مو است و تاثیر آن بر تمامی موها ثابت شده است؛ این روغن، رشد مو را افزایش و تحریک می‌کند؛ در درمان شوره سر‌، تقویت مو‌، مفید و موها را براق و ابریشمی می‌کند.

آب پیاز

آب پیاز موثر در رشد مو است و با مصرف چند روز می‌توانید نتایج آن را ببینید؛ پیاز را برش دهید و آب آن را جدا کنید و سپس به ریشه‌های مو بزنید و بعد از 2 تا 3 ساعت موهای خود را بشوئید؛ این کار را 2 بار در هفته انجام دهید؛ از آب پیاز با روش دیگر هم می‌توانید استفاده کنید، نصف پیاز را با 2-3 حبه سیر و 1-2 چوب دارچین در یک ظرف آب بجوشانید و این محلول را برای موهای خود استفاده کنید، این روش را به مدت 4 روز منظم انجام دهید و شاهد رشد موی خود باشید؛ این محلول را در شیشه دربسته نگهداری کنید.

حنا

حنا به خاطر قدرت رنگی که دارد شناخته می‌شود اما استفاده از حنا موهایتان را سالم و ریشه‌ها را تقویت می‌کند؛ برای استفاده از برگ حنا‌، ابتدا روغن خردل خالص را در ظرفی آلمینیومی بریزید تا با حرارت جوش آید و برگهای حنا را یک به یک در آن قرار دهید؛ وقتی دیدید برگها در حال سوختن هستند آن را از روی حرارت بردارید و سپس آن را از صافی رد کنید و در یک بطری بریزید‌، این مخلوط را هر روز به مو و پوست سر بزنید، در تقویت و رشد مو ، موی براق و سالم مفید است.

عطر سنبل

عطر سنبل برای آروماتراپی بسیار مفید است همچنین رشد مو را افزایش می‌دهد؛ برای این منظور 2-3 بار در هفته پوست سر را با آن ماساژ دهید.
منبع: تسنیم
برچسب ها: مو ، ریزش مو ، تاسی ، پرپشت
نظرات بینندگان