کد خبر: ۱۱۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

هفته دوم لیگ یک فوتبال کشور / مصاف فجرسپاسی با ماشین سازی تبریز

از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، امروز تیم فجرشهید سپاسی شیراز میهمان ماشین سازی تبریز خواهد بود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، امروز تیم فجرشهید سپاسی شیراز میهمان ماشین سازی تبریز خواهد بود. فجری ها علی رغم اینکه در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرده و بازیکنان مطرحی را جذب کردند ولی لیگ را با شکست خانگی مقابل بادران تهران آغاز کردند. شاگردان کلانتری در ورزشگاه حافظیه برابر بادران با یک گل نتیجه را به حریف واگذار کردند تا شروع خوبی را برای لیگ و هواداران خود رغم نزده باشند.

فجری ها برای جبران 3 امتیاز از دست رفته ابتدایی لیگ پا به میدان مبارزه تبریز خواهند گذاشت و با تمام وجود به مصاف شاگردان رسول خطیبی خواهند رفت.
در آن سوی میدان تیم ماشین سازی تبریز با هدایت رسول خطیبی در یک دیدار خارج از خانه مقابل تیم نفت مسجد سلیمان که هدایت آن بر عهده محمود فکری است متحمل شکست سنگین سه بر صفر شد.

ماشین سازان تبریزی پس از نمایش بسیار ضعیفی که در لیگ برتر داشتند حال دوباره به لیگ دسته اول بازگشته اند اما با شروع دیر هنگامی که داشته اند در فصل نقل و انتقالات نیز کم فروغ ظاهر شده اند و بسیا ی از مهره های تاثیر گذار خود را هم از دست داده اند.

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت 18 امروز دو تیم فجر شهید سپاسی و ماشین‌سازی تبریز به مصاف هم می‌روند. محمدباقر پورباقر، محمد شاکر، احمد کاظم‌لو، رضوان سرشار داوران این دیدار هستند.

نظرات بینندگان