کد خبر: ۱۱۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون:

نمایندگان ده بار از روی قانون اساسی بنویسند تا شأنیت جایگاه نمایندگی را بشناسند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: نمایندگان مجلس باید جایگاه خود را بدانند و به یاد بیاورند که برای این مجلس شهید مدرس‌ها داده‌ایم.

به گزارش شیرازه،  ابوالفضل نیکنام مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی در گفت و گویی اظهار داشت: کاری که نمایندگان در صحن علنی مجلس کردند بسیار ناشایست و بچه‌گانه بود و نماینده‌ها باید جایگاه خودشان را بدانند و بشناسند.

وی افزود: جایگاه مجلس جایگاه امثال شهید مدرس‌هاست و برای من به‌عنوان یک دانشجو زشت بود که نماینده کشور دست به چنین کاری زده است و این نمایندگان نبایستی با دشمن کشورمان که اذعان کرده تحریم‌های اتحادیه مطبوعش سخت‌تر از تحریم‌های آمریکاست این‌گونه عکس می‌انداختند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان کازرون تصریح کرد: بنده در قالب طنز به آقای لاریجانی پیشنهاد می‌دهم که در قبال این موضوع دو کار را انجام دهد، اول اینکه بگوید این نمایندگان ده بار از روی قانون اساسی بنویسند تا شأنیت این قانون جایگاه رفیع نمایندگی را بشناسند.

نیکنام ادامه داد: بعد اینکه ورود لوازم الکترونیکی نمایندگان را به مجلس ممنوع کند تا سر نماینده‌ها به کار قانون‌گذاری گرم باشد.

وی تأکید کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که در انتخابات به کسی رأی ندهند که آبروی نظام را به این راحتی می‌برد و براثر چنین کار کودکانه‌ای شأن مجلس را پایین می‌آورند و رسانه‌های خارجی تصویر این نمایندگان را دستمایه تمسخر قرار می‌دهند.

وی در پایان گفت: من واقعاً نمی‌دانم به نماینده کازرون چه بگویم و میدانم که باید فکری به حال این نماینده‌ها بشود.

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان