کد خبر: ۱۱۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

سرمربی تیم برق جدید شیراز: بازی دشواری برابر راه آهن تهران داریم

سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز گفت: تیم راه آهن تهران نسبت به بازی هفته نخست خود، تیمش تکمیل شده از این رو دیدار سختی با این تیم داریم.
به گزارش شیرازه داوود مهابادی، بیان داشت: ما تیم جوانی داریم که اکثر بازیکنان آن بومی هستند و به دنبال کسب نتیجه در تمام دیدارهای لیگ هستیم.
وی اضافه کرد: در هفته نخست، بازی خوبی برابر تیم ملوان انزلی انجام دادیم اما به سبب بی تجربگی بازیکنان گل خوردیم لیکن بسیار امیدوار هستیم در برابر تیم راه آهن تهران با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.
مهابادی ادامه داد: استان فارس شایستگی داشتن حتی 2 تیم در لیگ برتر را دارد از این رو باید علاوه بر هواداران برق و فجر، مسئولان استان هم به این 2 نماینده فارس کمک کنند.
سرمربی تیم برق جدید شیراز افزود: حضور تیم برق و فجر در دسته اول بهترین فرصت است تا فارس شایستگی های خود را نشان دهد و امیدواریم در پایان بازی ها هر 2 نماینده فارس کارشان را با موققیت تمام کنند.
تیم برق جدید شیراز دوشنبه (امروز) ساعت 18 در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف تیم راه آهن تهران می رود و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم در تبریز با ماشین سازی این شهر دیدار می کند.
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم حضور دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم به لیگ برتر فصل 97 ( لیگ هجدهم) صعود خواهد کرد و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.

نظرات بینندگان