کد خبر: ۱۱۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

کار ساخت باند فرود بالگرد در بیمارستان فراشبند آغاز شد

کار ساخت و فونداسیون باند فرود بالگرد جهت راه اندازی اورژانس هوایی در بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان فراشبند آغاز شد.

به گزارش شیرازه،  رییس بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند، با تأکید بر لزوم وجود باند فرود بالگرد در بیمارستانها برای استفاده در مواقع بحران به منظور اعزام سریع بیماران به اورژانس گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و با پیگیری‌های انجام شده، زیر ساخت و فونداسیون باند فرود بالگرد در بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان فراشبند فراهم شد.

633 کار ساخت باند فرود بالگرد در بیمارستان فراشبند آغاز شد

دکتر "مسعود جوکار” افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع در ضلع شرقی محوطه این بیمارستان ساخته شده است.

او تصریح کرد: با بهره برداری از این باند، بیماران اورژانسی با سرعت عمل بیشتری به مراکز درمانی شیراز انتقال داده می شوند.

دکتر جوکار در ادامه ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران انجام این پروژه و سرعت بالای انجام کار گفت: کار زیر ساخت این پروژه که با همکاری و مشارکت اداره راه و شهرسازی شهرستان به صورت رایگان انجام گرفته، بزودی وارد مرحله بتن ریزی ، آسفالت و خط کشی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه در هفته دولت سال جاری به مرحله بهره برداری می رسد.

جوکار گفت: این پروژه تاکنون بالغ بر ۲۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

او ادامه داد: پیش از این، در صورت ضرورت و نیاز به اورژانس هوایی، به دلیل نبود امکانات برای فرود بالگرد در محوطه بیمارستان، بیماران اورژانسی با آمبولانس به استادیوم شهر اعزام و از آنجا با بالگرد به شیراز منتقل می شد، که این امر با توجه به بُعد مسافت بیمارستان تا استادیوم ورزشی این شهر، مشکلاتی را برای بیماران به همراه داشت.

رییس بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند، در پایان از اهتمام ویژه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پیش بینی ویژه نیازهای اساسی مواقع بحران که در انجام این پروژه نیز همراهی و مشارکت نموده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: نخل بیدار

نظرات بینندگان