کد خبر: ۱۱۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
در پاسداشت شعائر اسلامی اتفاق افتاد:

قدردانی آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان از عملکرد صدا و سیمای فارس

آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در مراسم نماز جمعه با اهدای لوح سپاس به سهرابی مدیرکل صدا وسیمای مرکز فارس به خاطر پاسداشت شعائر اسلامی به ویژه پخش نماز جمعه از رسانه ملی در رادیو و تلویزیون قدردانی و تشکر کرد.
به گزارش شیرازه، آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در مراسم نماز جمعه با اهدای لوح سپاس به سهرابی مدیرکل صدا وسیمای مرکز فارس به خاطر پاسداشت شعائر اسلامی به ویژه پخش نماز جمعه از رسانه ملی در رادیو و تلویزیون قدردانی و تشکر کرد.

آیت الله ایمانی گفت: وجود سلاله پاک و گرانقدر خاندان اهل بیت عصمت و طهارت، سومین حرم اهل بیت را  به ملجاء وپناه علما و اندیشمندان در دوره های مختلف تاریخ تبدیل کرده است. حفظ این جایگاه از طریق پاسداشت شعائر اسلامی از جمله برپایی نماز وحدت بخش جمعه نقطه عطفی در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان، مدیریت خوب و اقدامات خالصانه سهرابی مدیر کل صدا وسیمای فارس را درهمراهی با سایر مجریان این طرح عظیم دینی به ویژه در زمینه در اخیتار نهادن امکانات و تجهیزات لازم و تامین نیروی انسانی فعال و پرتحرک، تحسین برانگیز توصیف کرد.

ایشان این کار را خدمتی ماندگار و خالصانه و به قصد  قربت در تعظیم و تکریم شعائر دینی، برای اهالی متدین و مذهبی استان دانستند.

نظرات بینندگان