کد خبر: ۱۱۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

دومین باخت متوالی فجرسپاسی در لیگ یک فوتبال کشور

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در دومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مغلوب ماشین سازی تبریز شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در دومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه سه بر یک مغلوب ماشین سازی تبریز شد. فجری ها که در ابتدای فصل نقل و انتقالات بسیار فعال نشان داده بودند، در هفته ابتدایی لیگ در یک دیدار خانگی با نتیجه یک بر صفر مغلوب بادران تهران شدند.
انتظار می رفت فجری ها در هفته دوم با جدیت و توان بیشتری پا به میدان مسابقه گذاشته و نتیجه ضعیف هفته اول را جبران نمایند، اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد و آنها در هفته دوم بازی به مراتب صعیف تری از خود نشان دادند و با سه گل بازی را به حریف تبریزی خود واگذار کردند.
در این دیدار خارج از خانه فجری ها با ترکیب میلاد احمدیان، سعید قائدی فر، محمد حسینی، جلال عبدی، علی دغاغله، میلاد امیری، محمد پاپی، شاهین مجیدی، جواد جلالی، مهدی نظری و مهدی دغاغله وارد میدان شدند.
فجرسپاسی فصل گذشته در دو بازی ابتدایی یک امتیاز کسب کرده بود و در رده دوازدهم قرار داشت ولی این فصل آنها در دو بازی ابتدایی دو شکست برابر بادران و ماشین سازی متحمل شده اند تا بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی سه در رده شانزدهم قرار بگیرند.

 
نظرات بینندگان