کد خبر: ۱۱۳۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
کاندیدای تصدی شهرداری شیراز:

با دوستان به این نتیجه رسیدیم که بزرگ اصلاح طلبان بر ما ارجحیت دارد!

محمدرضا حسن پور کاندیدای تصدی شهرداری گفت: به این نتیجه رسیدیم که بزرگ اصلاح طلبان (معافیان) امروز کاندیدای شهرداری و احترامش برای ما واجب است و با مجموعه دوستان به این جمع بندی رسیدیم که این فرد ارجحیت دارد.
با دوستان به این نتیجه رسیدیم که بزرگ اصلاح طلبان بر ما ارجحیت دارد!به گزارش شیرازه، آخرین جلسه بررسی رزومه و ارائه برنامه‌های کلان کاندیدای تصدی شهرداری شیراز از صبح شنبه بیست و هشتم مرداد ماه با حضور منتخبین شورای پنجم شیراز و اصحاب رسانه در حال برگزاری است.

منتخبین شورای پنجم امروز طی جلسه ای با هر پنج کاندیدای تصدی پُست شهرداری شیراز و پس از شنیدن برنامه نامزدها از میان آنها شهردار آینده این کلانشهر را انتخاب می‌کنند.

حیدر اسکندرپور، محمدرضا حسن پور و نادر طیبی نامزدهای پوششی تصدی پُست شهرداری شیراز با اتفاق نظری عجیب از معافیان حمایت کردند و گفتند: اگر قرار است این فرد (معافیان) تا آخر جلسه امروز بماند و تا زمان رای گیری حضور داشته باشد، از شورا درخواست داریم وی را به عنوان شهردار انتخاب کنند.

رئیس شورای پنجم خطاب به نادر طیبی نامزد تصدی شهرداری شیراز گفت: شما، اسکندرپور و حسن پور هر سه نفرتان از معافیان حمایت کردید، در این باره توضیح بدهید که آیا خواب دیده اید و یا داروی خاصی مصرف کرده اید؟!

لازم به ذکراست که نامزد تصدی شهرداری شیراز در پاسخ به احمدرضا دستغیب اظهار داشت: معتقدم که معافیان از من شایسته تر برای این سمت است و اگر شورا به این توافق برسد که معافیان بماند من هم از وی حمایت می کنم؛ کار ما تشکیلاتی است و حتی اگر هماهنگی داشته باشیم هیچ اشکالی ندارد همانگونه که در انتخابات ریاست جمهوری قالیباف هم از رئیسی حمایت کرد و این حمایت هیچ مشکلی ندارد.

اسکندرپور در پاسخ به خبرنگار شیرازه، در خصوص انصرافش به نفع معافیان، گفت: آقای معافیان اگر به پروسه رای گیری رسید من توصیه ام به شورا این است که وی را ارجح بدانند چرا که او را شایسته تر از خودم می دانم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نحوه انتخاب مدیران شهرداری، با تاکید بر اینکه در انتخاب مدیران اصلا نگاه سیاسی ندارم، اظهار داشت: برای من نه اصولگرایی و نه اصلاح طلب بودن مهم نیست و تنها پاک دست بودن و تسلط به کار و رضایتمندی مردم از او را در اولویت خودم قرار خواهم داد.

این کاندیدای تصدی شهرداری شیراز بیان کرد: شورای پنجم یک شورای اصلاح طلب است بنابراین در برخی مسایلی مثل فرهنگ حتما به نگاه و فکر اصلاح طلبی شان توجه خواهند داشت.

محمدرضا حسن پور کاندیدای انصرافی شهرداری که پس از مدتی از انصراف خود پشیمان شده بود امروز از ارائه برنامه های خود انصراف داد و دلیل قانع کننده ای برای این کار خود ارائه نداد.

این کاندیدای تصدی شهرداری شیراز با بیان اینکه برای شهرداری رویکرد و برنامه هایم کاملا نوین است، تصریح کرد: اعتقاد دارم برنامه ای که برای شهرداری شیراز نوشته ام در سطح کشور متفاوت است.

وی در خصوص اعلام حمایتش از معافیان با اعلام اینکه من یک نیروی تشکیلاتی هستم و به کار تشکیلاتی اعتقاد دارم، گفت: مردم به یک جریان سیاسی به نام اصلاح طلب در انتخابات اعتماد کردند و  با اکثریت آراء به لیست امید رای دادند بنابراین باید بر اساس اعتماد رای دهندگان به ما کار کنیم.

حسن پور اظهار داشت: من از دید خودم و مجموعه کارشناسانی که برنامه ها را تدوین کردند می گویم که برنامه ای که دارم جامع و کامل است و می تواند در شهر تحول ایجاد کند.

وی افزود: من به عنوان یک اصلاح طلب خودم را در تقابل با بقیه دوستان نمی بینم؛ طی نشست ها و جلسات متعددی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که بزرگ اصلاح طلبان (معافیان) امروز کاندیدای شهرداری و احترامش برای ما واجب است و با مجموعه دوستان به این جمع بندی رسیدیم که این فرد ارجحیت دارد.

لازم به ذکر است این کاندیدای تصدی شهرداری در حالی انصراف خود را اعلام کرد که خود را صاحب برنامه شاخص و مطرح در سطح کشور می دانست، از طرفی هم از کاندیدای دیگر این پست شهری حمایت کرد و در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص چرایی این تناقض در گفتارش، هیچ پاسخی نداشت.
برچسب ها: فارس ، شیرازه ، شیراز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
0
بززززززززززززززززززززززززززززززززززززززرگ اصلاح طلبان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!