کد خبر: ۱۱۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

بازسازی واقعه غدیر خم در سپیدان

دبیر ستاد غدیر شهرستان سپیدان از بازسازی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر خم در شهرستان سپیدان برای سومین سال متوالی خبر داد.

به گزارش شیرازه، غلامرضا حبیبی دبیر ستاد غدیر شهرستان سپیدان  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همزمان با عید سعید غدیر خم، واقعه بزرگ و تاریخی غدیر روز شنبه 18 شهریور ماه در شهرستان بازسازی می‌شود.

حبیبی با بیان این که واقعه غدیر برای سومین سال متوالی در شهرستان سپیدان بازسازی می شود، خاطر نشان کرد: در سال گذشته جمعیت بی شماری از این واقعه بازدید کردند.

وی گفت: گسترش فرهنگی ولایت و تعمیق هویت دینی، آماده‌سازی محیط مناسب برای امکان درکی قویتر از اصول و مبانی جمهوری اسلامی به‌ ویژه ولایت فقیه، الگوسازی و معرفی سیره نبوی (ص) و ائمه معصومین، ایجاد پیوند ارزشی بین ولایت و تمام نسل‌های انقلاب از اهداف بازسازی واقعه غدیر در شهرستان سپیدان است.

دبیر ستاد غدیر سپیدان مراسم باسازی واقعه تاریخی و اعتقادی غدیر با هدف انتقال پیام غدیر و ارائه الگوی مناسب حکومت اسلامی در  سپیدان اجرا می شود.

وی بیان کرد: مردم شرکت کننده در مراسم بازسازی واقعه بزرگ غدیر با صحنه های این مراسم بازسازی ارتباط برقرار کرده و پیام غدیر را مرور می کنند.

 حبیبی افزود سال گذشته این مراسم بسیار معنوی و با شکوه در سپیدان برگزار شد و خوشبختانه این برنامه مورد استقبال بسیار پرشور و خوب مردم قرار گرفت.

دبیر ستاد غدیر شهرستان سپیدان، کمک به گسترش معارف الهی و ارزش‌های معنوی در جامعه و مستندسازی و معرفی تاریخچه کوتاهی از روز غدیر خم را از دیگر اهداف بازسازی این واقعه برشمرد.

وی یاد آور شد: سال گذشته با حضور گرم مردم و تمهیدات عوامل اجرایی توانستیم این فرهنگ حق تشییع را نسبت به مسائلی که در جهان  رخ می دهد را  به نسل آینده انتقال دهیم و در رابطه با فرهنگ غنی اسلام اقداماتی داشته باشیم

منبع: مارگون .

برچسب ها: غدیر خم ، سپیدان ، بازسازی
نظرات بینندگان