کد خبر: ۱۱۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
فرماندار کوار در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اطلاعات کوار:

سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات مولودهای این انقلاب هستند

چهارچوب وزارت اطلاعات ما از هیچ جای دنیا کپی برداری نشده است، نه از قبل از انقلاب و نه از هیچ جای دنیا، بلکه توسط جوانان انقلابی و دلسوز برای دفاع و توسعه از اهداف انقلاب در سرتاسر جهان گیتی پایه ریزی شده و به اجرا درآمده است.

به گزارش شیرازه، فرماندار شهرستان کوار در جلسه شورای اداری شهرستان انقلاب اسلامی را حرکتی جدید خواند و گفت: به ظاهر انقلاب ما حامل حرف جدیدی برای دنیا بود ولی در اصل چنین نبود بلکه حرکتی جدید بود. در واقع انقلاب ما یک احیاگر بود ،احیاگر اسلام در عرصه حکومت و سیاست.

فرماندار شهرستان افزود: وقتی انقلابی با این مبانی و با این اهداف متعالی شکل می گیرد قطعا نظامی هم که بدنبال آن ایجاد می گردد باید بیانگر و دنباله رو این اهداف باشد و خوشبختانه انقلاب ما این اصل را بخوبی مد نظر قرار داده و تمام چهارچوبها و نهاد های آن نیز بر همین مبنا پایه گذاری گردیده است.

فرماندار شهرستان وزارت اطلاعات را یکی از مولودهای انقلاب  که در واقع دنباله رواهداف بلند انقلاب بوده است خواند و گفت: چهار چوب وزارت اطلاعات ما از هیچ جای دنیا کپی برداری نشده است  ، نه از قبل از انقلاب و نه از هیچ جای دنیا ، بلکه توسط یک عده از  جوانان  دلسوز، متدین و آشنا به مبانی اسلام و اهداف انقلاب برای دفاع و توسعه از اهداف انقلاب در سر تا سر جهان گیتی پایه ریزی شده  و به اجرا  درآمده است.

وی وزارت اطلاعات را غیر قابل نفوذ خواند و اذعان نمود: وزارت اطلاعات غیر قابل نفوذ است چون مولود انقلاب است و به موجب نیروهای توانمند داخلی شکل گرفته است که با در دست داشتن پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات حتی جلوتر از بسیاری از ابرقدرتهای مطرح جهان جای هیچگونه نگرانی و دلواپسی برای مردم و مسئولین باقی نگذارده است بطوریکه در جریان دستگیری ریگی این توانمندی به رخ جهانیان کشانده شد.
دهقان با پاسخ به این سئوال که  چرا وزارت اطلاعات اینقدر قدرتمند عمل کرده است؟ بیان نمود: دلیل اصلی  قدرت بی حد و حصر وزارت اطلاعات مردمی بودن این نهاد مقدس است که صدرصد بر اساس موازین انقلاب اسلامی شکل گرفته و باعث ایجاد قدرتی مضاعف در این نهاد گردیده است.

فرماندار شهرستان کوار افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ارواحناه فداه که فرمودند:" وزارت اطلاعات چشم بینای نظام است" ؛ وزارت اطلاعات جای گزارش دادن نیست بلکه محل تحلیل گزارشها جهت برنامه ریزی و صیانت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است ؛ در واقع یکی از سنگرهای مهم و حساس نظام است که نقش هدایتگری را بر عهده دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان کوار در ادامه به بیان دلیل اصلی نامگذاری آنها بنام سربازان گمنام امام زمان (عج) پرداخت و اظهار داشت: چرا به نیروهای وزارت اطلاعات لقب گمنامی داده اند! چون هدف و برنامه اینها برای بستر سازی حکومت جهانی امام زمان (عج) بصورت گمنام است. ذات انسان دنبال مطرح شدن و مشهر بودن و نامداریست ولی این عزیزان با ایمان قوی به اصول ، ارزشها و اهداف اسلام و انقلاب در عین گمنامی هدف اصلی خود را دنبال می کنند.

فرماندار شهرستان توجه به منابع انسانی را یکی از گنج های ارزشمند انقلاب دانست و تصریح نمود: وزارت اطلاعات آنقدر نکته سنج و دقیق وارد عمل می گردد که به منابع انسانی کوچکترین خدشه ای وارد نگردد چرا که هدف آنها هدایتگری است نه مچ گیری .

دهقان در پایان از زحمات کلیه اعضای شورای  اداری شهرستان که خالصانه قدم در راه رفع مشکلات شهرستان برمی دارند تقدیر و تشکر نمود و از آنها خواست بگونه ای عمل کنند که هنگامی که  سنگر خدمتگزاری خود در شهرستان  را ترک می نماید هم خود و هم مردم از او راضی و خشنود باشند.

منبع: بهارکوار

نظرات بینندگان