کد خبر: ۱۱۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
فرمانده سپاه سروستان ؛

نزدیک به ده نفر از مردم سروستان در دفاع از حریم آل الله مبارزه کردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان گفت: خانواده شهید مدافع حرم شهید آزاد خشنود کوهنجانی از خانواده شهید مدافع حرم شهید محسن حججی تقدیر می کند.

به گزارش شیرازه، سرگرد محمدعلی اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو اختصاصی با خبرنگارما ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت جوادالائمه(ع) گفت: همزمان با سالروز شهادت این امام عزیز، خانواده شهید سرافراز مدافع حرم آل الله "شهید محسن حججی" میهمان مردم شهید پرور شهرستان سروستان خواهند بود.

سرگرد اکبری  با اشاره به اینکه زندگی شهید حججی بیشتر از شهادتش درس آموز است اظهار داشت: امروز بار دیگر شهید و شهادت به محوری جهت وحدت ملت ایران بدل شده است که شهید محسنن حجی نمونه درخشان از رویش انقلاب اسلامی است که این شهید نماینده صدها شهید گمنام و مظلوم در طول این سالها از ارمان های انقلاب اسلامی و دفاع از ایران عزیز، صدها کیلومتر دورتر در جبهه سوریه و عراق به شهادن رسیدند تا بار دیگر تعرض به خاک کشورمان را تجربه نکنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان از حضور و جزئیات این برنامه ابراز داشت: مراسم استقبال از این خانواده عزیز روز سه شنبه در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب راس ساعت 10 صبح با حضور مردم شهید پرور استان فارس برگزار می شود و سپس جهت ادای احترام به حرم مطهر احمدی و محمدی مشرف و با آیت الله دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی دیدار می کنند.

وی ادامه داد: جهت تقدیر از این خانواده عزیز ویژه برنامه ای با هماهنگی سپاه نواحی شیراز برنامه ریزی شده تا ساعت 12 ظهر امروز همزمان با برنامه سوگواری امام جواد(ع) در سومین حرم اهل بیت(ع) از خانواده این شهید تقدیر شود.

سرگرد اکبری به دیدار دو خانواده مدافع حرم اشاره کرد و گفت: در ورودی شهرستان سروستان که از منطقه مهارلو شروع میشود مردم گرانقدر شهرستان با حضور در کنار جاده‌ اصلی به استقبال این خانواده می آیند تا در شهر کوهنجان در امامزاده شاه صفی الدین توسط خانواده شهید مدافع حرم شهید آزاد خشنود کوهنجانی از خانواده شهید مدافع حرم شهید محسن حججی تقدیر شود.

 رونمایی از پنجره های حرم مطهر امامین جوادین(علیهم السلام)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ادامه داد: مراسم باشکوه استقبال مردم سروستان و همچنین ویژه برنامه تجلیل از این شهید بزرگوار و خانواده معززشان همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه سیدالشهداء(ع) سروستان و رونمایی از پنجره های حرم مطهر امامین جوادین(علیهم السلام)، مداحی حاج مجید قانع از مشهد و سخنرانی از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

رضا کوهی شوریجه و سرگرد اکبری

این فرمانده سپاه گفت: در هفته های قبل که در جمع ورزشکاران، معلمان، دانش آموزان، هنرمندان، اساتید و مسوولین ادارات در شهرستان دیدیم مردم از این حرکت دردمنشانه داعشی تکفیری دردمند شده بودند حتی در میادین ورزشی شهرستان دیدیم ورزشکاران در ابتدای شروع کلاس ابتدا قرائت فاتحه برای این شهید برزگوار خوانده می شود و در این چند روزی که شنیده شده خانواده شهید حججی به شهرستان سروستان سفر میکنند گویا در شهرستان انقلابی شده است که همه بی صبرانه منتظر قدوم سبز این خانواده شهید هستند.

سرگرد اکبری ضمن ابراز امیدواری افود: امیدداریم با فراهم شدن این بستر الگویی باشد برای جوانان ما که در راه فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

محدودیت های اعزام ما را شرمنده مردم و جوانان می کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در پایان خاطر نشان کرد: جوانان شهرستان اینقدر مشتاق هستند که با توجه به محدودیت هایی که جهت اعزام داریم شرمنده مردم و جوانان هستیم ولیکن امسال نزدیک به ده نفر از شهرستان سروستان مراجعه کردند و در دفاع از حریم آل الله مبارزه کردند؛ همچنین از تیپ 56 یونس شهرستان هم اکنون تعداد قابل توجه‌ی از همکاران در سوریه در جهت دفاع از آرمان های انقلاب در حال مبارزه هستند.

منبع:  پایگاه تحلیلی خبری موج ما

نظرات بینندگان