کد خبر: ۱۱۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس:

افتتاح طرح هاي عمراني حوزه راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس با اعتبار 230 ميليارد ريال

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس گفت: در هفته دولت سال جاري، 19 پروژه با ارزش بيش از 230 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.

افتتاح طرح هاي عمراني حوزه راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس با اعتبار 230 ميليارد ريالبه گزارش شیرازه علیرضا سیاهپور ضمن عرض گراميداشت هفته دولت گفت: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است؛ نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد كه در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنردر هشتم شهريور سال 1360که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» از دوم تا هشتم شهريور در تاریخ انقلاب گشوده است.

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس تشريح كرد: پروژه هاي هفته دولت سال جاري در سه حوزه راهداري، حمل و نقل جاده اي، ايمني ترافيك مي باشد.

وي ادامه داد: مهمترين اين پروژه ها عبارتند از: 63 كيلومتر روكش آسفالت، 14كيلومتر روكش آسفالت حفاظتي چيپ سيل، 265 هزار مترمربع لكه گيري، رفع 37 نقطه پرتصادف، تعمير و بازسازي پلهاي بزرگ و كوچك ، راه اندازي سامانه هاي ترددشمار در 24محور و افتتاح پايانه حمل و نقل نفتي استان از مهمترين اين پروژه ها هستند.

سياهپور ضمن اشاره به پايمال نشدن خون شهداي جمهوري اسلامي و خصوصا شهداي دولتمرد افزود: هفته دولت تأكيد بر اوج شكوه مردم سالاري و پشتوانه مردمي است و بدون ترديد خون پاك شهدا ضامن بقاء و امنيت جمهوري اسلامي است.

اتمام/.

نظرات بینندگان