کد خبر: ۱۱۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
فرمانده سپاه فجر:

«شهید محسن حججی» نمونه و الگوی برتر «جوان مومنِ انقلابی» است

سردار غیاثی گفت: زندگی و نحوه شهادت این شهید والامقام نشان می دهد او همواره حسینی زیسته و حسینی نیز به شهادت رسیده است.
«شهید محسن حججی» نمونه و الگوی برتر «جوان مومنِ انقلابی» استبه گزارش شیرازه، آئین استقبال از خانواده شهید مدافع حرم «محسن حججی» با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ملت ایران و جهان اسلام مدیون شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان هستند، گفت: مدافعان حرم در سوریه و عراق در خط مُقدم  دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و مقابله با توطئه های استکبار جهانی نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به شکست های سنگین داعش و گروه های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق، گفت: ایثار و حماسه آفرینی شهدای مدافع حرم نقشه های شوم استکبار جهانی برای جهان اسلام را ناکام گذاشته و اجازه نداده است امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران دچار خدشه شود.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: خانواده تاثیرگذارترین نهاد در شکل گیری شخصیت انسان است و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام و شهدای مدافع حرم در خط مُقدم نبرد مرهون حمایت های بی شائبه خانواده ها، همسران و فرزندان آنان و حاصل تربیت اسلامی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه سبکِ زندگی خانواده شهدا مصداق سبکِ زندگی اسلامی ایرانی است، گفت: شهید حججی نمونه و الگوی جوان مومنِ انقلابی است و زندگی و نحوه شهادت این شهید والامقام نشان می دهد او همواره حسینی زیسته و حسینی نیز به شهادت رسیده است.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا رسالت مهم مسئولان کشور و ظیفه آحاد ملت است، گفت: تجلیل از خانواده های شهدا راهکار موثر برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه است و اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ای نهادینه شود آن جامعه از هرگونه آسیب و خدشه ای مصون خواهد ماند.

وی با اشاره به حضور پُرشور مردم شیراز در آئین استقبال از خانواده شهید محسن حججی، گفت: این دعوت تاثیرگذار از خانواده شهید حججی و حضور پُرشور مردم نمونه ای درخشان از عملکرد استان فارس در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمان های شهداست.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت آشنایی نوجوانان و جوانان با زندگی شهدا بخصوص شهید محسن حججی، گفت: رسانه ها و دستگاه های فرهنگی کشور با معرفی شهدای مدافع حرم به جامعه و مستندسای از زندگی این شهدا نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه ایفا می کنند.
نظرات بینندگان