کد خبر: ۱۱۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
ثمین منصوری بار دیگر افتخار آفرید؛

درخشش دانش‌آموز صفاشهری در مسابقات کشوری یو.سی.مس

دانش‌آموز صفاشهری در مسابقات کشوری یو.سی.مس که با حضور دانش آموزان سراسر کشور در بابل برگزار شد، بار دیگر افتخار آفرید.

به گزارش شیرازه، ثمین منصوری دانش‌آموز 8 ساله صفاشهری در پنجمین دوره مسابقات کشوری چرتکه (یو.سی.مس) بار دیگر افتخار آفرید.

در مسابقات کشوری یو.سی.مس شرکت‌کنندگان در مدت 8 دقیقه به 200 سوال جمع، تفریق و تقسیم جواب دادند.

درخشش دانش‌آموز صفاشهر در مسابقات کشوری یو.سی.مس


در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان مازندران برگزار شد 604 نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور در سالن یادگار امام بابل با هم رقابت کردند که خانم منصوری با کسب رتبه دوم در بخش دیداری و سطح Higher A به رقابت‌های جهانی اندونزی راه یافت.


منصوری پیش از این با کسب مقام اول در مسابقات استانی به مسابقات کشوری راه پیدا کرد و اکنون با کسب این موفقیت مجوز حضور در مسابقات جهانی که آذرماه امسال در بالی اندونزی برگزار می‌شود را به‌دست آورد.


درخشش دانش‌آموز صفاشهر در مسابقات کشوری یو.سی.مس


وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: علت موفقیتم در این مسابقات یاد گرفتن صحیح چرتکه و به ذهن سپردن اعداد است، البته از زحمات خانم فاطمه برزگر مربی خودم که چرتکه را از پایه به من آموزش داد تشکر می‌کنم.

این دانش‌آموز با استعداد افزود: برای موفقیت در مسابقات جهانی باید روزی 8 تا 10 ساعت تمرین کنم و امیدوارم در این مسابقات بتوانم برای کشورم افتخار کسب کنم.


درخشش دانش‌آموز صفاشهر در مسابقات کشوری یو.سی.مس


یو.سی.مس؛ سیستم توسعه ذهن از طریق ریاضیات است که در سال 1993 میلادی در مراکز علمی کشورهای آسیای شرقی نظیر چین، مالزی و ژاپن تحت بررسی و تحقیق قرار گرفت و به عنوان روشی برای بهره‌گیری کامل از مغز انسان تأیید شد.

در این روش، از هر دو نیم‌‏کره مغز به صورت هم‏زمان استفاده می‌‏شود و فرد تحت آموزش، پس از گذراندن 10 ترم سه ماهه از حداکثر توان ذهنی خود در همه رشته‌‏های علمی سود می‏برد.
یو.سی.مس سال 1390 هجری شمسی به واسطه نماینده انحصاری این سیستم در کشورمان، وارد ایران شد.

منبع:  بام فارس

پایان پیام/

برچسب ها: خرمبید ، مسابقات ، اموزش
نظرات بینندگان