کد خبر: ۱۱۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس:

مصرف بنزین در فارس امسال 9 درصد افزایش یافت

امین مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس گفت:در پنج ماه اول امسال در استان فارس 798 میلیون لیتر بنزین مصرف شده است.
به گزارش شیرازه، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس گفت:در پنج ماه اول امسال در استان فارس 798 میلیون لیتر بنزین مصرف شده که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 9 درصد افزایش برخورداراست.

علی رضا امین چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : دراین مدت گازوییل با مصرف 718 میلیون لیتر 4 درصد افزایش و نفت کوره با مصرف 20 میلیون لیتر 15 درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس با بیان اینکه دراستان فارس روزانه یک میلیون و 300 هزار کیلوگرم گاز CNG توزیع می شود گفت : این میزان مصرف معادل 25 درصد در مصرف بنزین صرفه جویی ایجاد کرده و روزانه حدود 100 هزار خودرو از آن استفاده می کنند.

امین گفت:‌روزانه 396 تن گاز مایع و 190 هزار لیتر سوخت هواپیما دراستان فارس توزیع می شود.
وی بیان داشت : روزانه 130 هزار لیتر نفت کوره نیز دراستان فارس توزیع می شود.

وی با بیان اینکه استان فارس خط انتقال فرآورده ای نفتی از استان های مجاور ندارد و 45 درصد از محصولات و فرآورده های مصرفی استان فارس از پالایشگاه شیراز تامین می شود و مابقی از طریق ناوگان نفتکش و خطوط جاده ای از استان های اصفهان،هرمزگان، یزد،مرکزی، کرمان و بوشهر تامین می شود.

مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس گفت : یک هزار و 38 نفت کش جاده ای کار انتقال فرآورده های نفتی از استان های یاد شده به استان فارس را انجام می دهند.
نظرات بینندگان