کد خبر: ۱۱۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
12تشکل دانشجویی دانشگاه های شیراز خطاب به رئیس رسانه ملی؛

فجایع و جنایات فتنه 88 باید برای نسل امروز تبیین شود/ رسانه ملی باید زوایای پنهان فتنه 88 و جنایات رئوس فتنه را به تصویر بکشد

این فجایع و جنایات نیاز به تبیین دارد که مهم ترین نهاد متولی این امر صدا و سیما است و باشد که از هجمه های سنگدلان بر اذهان عمومی جلوگیری نموده و راه را بر روشن دلان و حقیقت طلبان آشکار سازید.
به گزارش شیرازه، 12 تشکل دانشجویی دانشگاه های شیراز در پی دنبالچه های فتنه عظیم 88 نامه ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما نوشتند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:


ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جهموری اسلامی ایران
جناب آقای دکتر علی عسکری
سلام علیکم؛


نیک مستحضرید که دنبالچه های فتنه عظیم 88 کماکان بدنبال نیات ناصواب خویش در ضربه زدن به آرمان ها و بدنه انقلاب اسلامی اند و هر زمان که فرصت را فراهم یافته اند قصد شوم خویش را برملا ساخته اند. ایادی داخلی فتنه، به پشتوانه روش ها و منش های سیاسی اربابان فکری خود، ایران را گرجستان، اوکراین و یونان پنداشته اند و علی رغم تمامی ادعاهای پوچ، حتی راه مبارزات اجتماعی و مدنی برای رسیدن به اهداف خود را نیز نیاموخته اند. همانطور که روزگاری همین مدعیان دروغین گفتمان مدرنیته و دلدادگان تخصص و فهم و شعور سیاسی غربی، راه مبارزه با نظام جمهوری اسلامی !!! را روشن کردن اتو می دانستند امروز نیز گمان برده اند اگر شیخ سالخورده فتنه گر را تشویق به اعتصاب غذا نمایند مبارزه مدنی شکل خواهد گرفت. البته بر خواص و عوام و آنانی که اپرای دروغین سال های نه چندان دور مجلس ششم را از یاد نبرده اند، سناریوهای این چنینی محلی از اعراب نخواهد داشت و پیشاپیش سفره های رنگین اعتصاب! در ذهنشان متبادر خواهد شد. اما اینک که این چنین، فضای مجازی را با نمایش های صوری پر کرده اند چه خوب که جبهه انقلاب اسلامی و در راس آن جبهه پر قدرت رسانه به صحنه آمده و از این فرصت کمال انتفاع را جهت تحقق گفتمان تذکر قرآنی حاصل سازد.

جناب آقای علی عسکری

سازمان صداو سیما نشان داده  که در مواردی که اعتقاد به اصل جهادی بودن فعالیت های رسانه داشته توانسته است تا با سرعتی بی نظیر و کیفیتی قابل قبول تولیدات خود را در راستای روشنگری به صحنه آورد. لذا انتظار به دور از منظقی نیست، اگر عرصه فتنه 88 را نیز به عنوان یکی از مهمترین دوره های تاریخی عصر معاصر انقلاب برای نسل های جوان و نوجوان که امروز درصدد تصمیم گیری های سیاسی قرار گرفته اند و با نگاه به پیشینه افراد و جریان ها راه صحیح را برمی گزینند به تصویر بکشانید و زوایای پنهان مانده از آن را پس از گذشت حدود 8 سال روشن نمایید؛ فجایع و جنایات حاصل شده از حوادث 88 که به تحریک رئوس فتنه منجر به ازبین بردن حقوق ملت گردید و برای نظام جمهوری اسلامی هزینه ای سنگین در پی داشت نیاز به تبیین دارد که مهم ترین نهاد متولی این امر صدا و سیماست. باشد که از هجمه های سنگدلان بر اذهان عمومی جلوگیری نموده و راه را بر روشن دلان و حقیقت طلبان آشکار سازید.
 
والسلام علی من اتبع الهدی

1_بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
2_انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز
3_بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز
4_جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
5_بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز
6_انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز
7_بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز
8_بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز
9_تشکل دانشجویی وصال دانشگاه آزاد شیراز
10_ بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر شیراز
11_ بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز
12_ بسیج دانشجویی دانشگاه های علمی کاربردی شیراز
نظرات بینندگان