کد خبر: ۱۱۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
با اعتبار 10میلیارد تومانی؛

بهره برداری از 10 طرح ورزشی بمناسبت هفته دولت در فارس

10 پروژه ورزشی شامل سالن ورزشی و زمین چمن روستایی و مصنوعی که مراحل ساخت و تکمیل آن پایان یافته است بمناسبت هفته دولت در استان فارس به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه در جهت تامین فضاهای ورزشی مردم فارس 10 پروژه ورزشی شامل سالن ورزشی و زمین چمن روستایی و مصنوعی که مراحل ساخت و تکمیل آن پایان یافته است در هفته دولت به بهره برداری می رسد و در اختیار مردم علاقمند به ورزش در سطح استان قرار می گیرد.

این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شده است که با بهره برداری از این پروژه ها میزان فضاهای ورزشی احداٍث شده در مدت اخیر به بیش از 500 هزار متر مربع خواهد رسید و در حقیقت سرانه ورزشی استان را تا حدودی به یک متر نزدیک خواهد کرد.

سالن ورزشی بکان و دژکرد شهرستان اقلید، سالن ورزشی سالن ورزشی فخر آباد شهرستان بوانات، زمین چمن روستایی خره شهرستان لامرد، زمین چمن روستایی دژگاه فراشبند، زمین چمن مصنوعی دارالمیزان  مهر ، زمین چمن مصنوعی خرامه ، سالن ورزشی خیر ساز در لارستان ، زمین چمن مصنوعی اکبر آباد شهرستان کوار و سالن تنیس روی میز شهرستان سپیدان از جمله این طرح ها خواهد بود.

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، اخبار
نظرات بینندگان