کد خبر: ۱۱۳۵۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶

ادای احترام به شهدا، آغازگر برنامه های ویژه هفته دولت در فارس/امشب؛ گفتگوی زنده تلویزیونی استاندار فارس با مردم

استاندار فارس و جمعی از مدیران استان فارس در نخستین روز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شیراز با نثار شاخه گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
ادای احترام به شهدا، آغازگر برنامه های ویژه هفته دولت در فارس/امشب؛ گفتگوی زنده تلویزیونی استاندار فارس با مردمبه گزارش شیرازه، استاندار فارس و جمعی از مدیران استان فارس در نخستین روز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شیراز با نثار شاخه گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و بر ادامه راه آنها تاکید کردند.

بهره برداری از 10 طرح تولیدی و صنعتی واقع در شهرک صنعتی شیراز از دیگر برنامه های سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس در نخستین روز هفته دولت است.

مجتمع گردشگری خورشیدی واقع در شهر جدید صدرا و افتتاح مجتمع اقامتی - پذیرایی شرکت پدیده صوفی در دوکوهک نیز از طرح های حوزه گردشگری است که روز پنجشنبه در آیینی به مناسبت هفته دولت فعالیت خود را آغاز می کنند.

استاندار فارس همچنین پس از بازدید از بیمارستان اعصاب و روان جانبازان در باغ جنت شیراز، در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح صنعتی پترو پارس دالین شرکت می کند.

افشانی همچنین ساعت 21:45 پنجشنبه از شبکه استانی فارس با مردم استان به طور زنده گفت و گو خواهد کرد و به بیان گوشه ای از دستاوردهای دولت و برنامه های ویژه گرامیداشت هفته دولت در استان فارس می پردازد.

به گفته استاندار فارس، همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریورماه) بیش از یک هزار طرح با اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد تومان در این استان افتتاح خواهد شد.

افشانی چهارشنبه در نشستی خبری در این باره گفت: این طرح ها شامل، 52 طرح در حوزه حمل و نقل، راههای اصلی و فرعی، 21 طرح در حوزه انتقال، تامین و توزیع آب، 44 طرح در حوزه فرهنگی، آموزشی، آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و میراث فرهنگی، 26 طرح در حوزه گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی است.

وی بیان کرد: 108 طرح در حوزه بهداشت و درمان، 191 طرح در حوزه برق و انرژی، 352 طرح در حوزه عمران شهری، شهرداری ها، دهیاری ها و بنیاد مسکن، 14 طرح در حوزه فضاهای ورزشی شهری و روستایی، 104 طرح در حوزه طرح های صنعتی و تولیدی، هفت طرح در حوزه زیربنایی بخش کشاورزی و همچنین 41 طرح در سایر حوزه های خدماتی و زیر بنایی از جمله طرح هایی است که در هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسید.

استاندار فارس افزود: همچنین امسال در هفته دولت در حوزه مسکن شهری و روستایی 90 طرح که مشتمل بر 6 هزار و 47 واحد مسکونی است در فارس افتتاح می شود.

وی افزود: در کنار بهره برداری از طرح های یاد شده، عملیات اجرایی 70 طرح با 626 میلیارد تومان اعتبار نیز آغاز خواهد شد.

استاندار فارس اظهار داشت: پیشتر و در فاصله زمانی دهه فجر سال 95 تا پایان مردادماه 96 نیز 496 طرح با اعتباری معادل 2 هزار و 774 میلیارد تومان در این استان به بهره برداری رسید.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فرزند شهید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
0
دستشان درد نکنه که حد اقل،( ادای احترام) کردند،همین (ادا )را خیلی ها بلد نیستند در بیاورند.
پدر شهید من منتظر همین چند شاخه گل و لبخند و گردن خم کردن آقایان بود که شکر خدا دیگر مشکلی ندارند ایشان.
نمیدانم وقتی آقایان به دیدن پدر شهیدم میروند،پدر جان اصلا محلی به آنان میگذارد یا نه.
خیلی دلم میخواهد پدر را در خواب ببینم و بپرسم وقتی مسئولی جهت (ادا کردن)خدمتتان می‌رسد،در آن لحظات با خدای خود چه نجوایی میکنید؟