کد خبر: ۱۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
معاون استاندار فارس خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی 120 پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان جهرم

فرماندار ویژه ی جهرم گفت : ۱۰۸ پروژه قابل افتتاح و ۱۲ پروژه آماده کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال در شهرستان جهرم به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد .

به گزارش شیرازه، علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان در جمع خبرنگاران گفت : هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره کشور است و مردم باید از نزدیک با این خدمات آشنا شوند.

صحرائیان افزود: برنامه های هفته دولت در شهرستان جهرم  با تجدید میثاق مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه های اداری با آرمان های شهدا و گلباران مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز می شود.

وی بیان داشت:افتتاح 15 پروژه عمرانی شهرداری جهرم از دیگر برنامه های نخستین روز از هفته دولت است.

فرماندار ویژه ی جهرم گفت: دیدار چهره به چهره معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان و جمعی از مسئولین با مردم در مصلی نماز جمعه جهرم و شرکت اعضای شورای اداری و کارمندان ادارات در نماز دشمن شکن جمعه از جمله برنامه های دومین روز از هفته دولت در شهرستان جهرم خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم از برگزاری مراسم روز کارمند همچنین حضور در بخش مرکزی برای دیدار چهره به چهره با مردم آن بخش و افتتاح چندین پروژه ی عمرانی همچون افتتاح معدن سنگ  منطقه آب شیرین ، افتتاح پروژه ی پل در جاده کارخانه آرد سفید جهرم ، افتتاح خانه بهداشت روستای حنا و ... را به عنوان برنامه های سومین روز از هفته دولت در جهرم  یاد کرد.

صحرائیان افزود: در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مسئولین استانی پروژه های عمرانی حوزه ی ورزش و جوانان از جمله آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی بزرگ بخش سیمکان و بخش کردیان و آغاز عملیات اجرایی احداث سالن چند منظوره ورزشی 1200 نفره تختی جهرم کلنگ زنی می شود.

معاون استاندار فارس افزود: حضور فرماندار ویژه و جمعی از مسئولین در بخش خفر برای دیدار چهره به چهره با مردم و افتتاح پروژه هایی همچون طرح هادی روستاهای قالینی و گاره ، ساختمان آتش نشانی شهرداری باب انار ، خانه بهداشت و پارک محله ای از جمله برنامه های پنجمین روز از هفته دولت در جهرم است.

صحرائیان از افتتاح پروژه های فرودگاه جهرم و همچنین حضور در بخش سیمکان به همراه برخی مسئولین شهرستان و افتتاح پروژه های روکش آسفالت ، خانه ی بهداشت و مرکز درمان بستر  در ششمین روز این هفته یاد کرد.

وی در پایان گفت: حضور در بخش کردیان و افتتاح پروژه هایی از جمله خانه بهداشت روستای علویه ، افتتاح مدرسه قائم جهرم ، افتتاح بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیمانیه ، افتتاح کلینیک ویژه ی امام رضا (ع) ، افتتاح مرکز تشخیص و غربالگری سرطانو آغاز پروژه های گاز رسانی به تعدادی از روستا ها به عنوان برنامه های آخرین روز از هفته دولت در جهرم می‌باشد.

منبع: پسین جهرم

برچسب ها: جهرم ، استاندار ، فارس
نظرات بینندگان