کد خبر: ۱۱۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
امام جمعه مرودشت:

اعضای شورای شهر مرودشت در روز نخست کار نسنجیده ای کردند

امام جمعه مرودشت در مراسم دیدار مسئولان مرودشت گفت: شورای شهر مرودشت در یک حرکت نسنجیده درحالی‌که در دو نوبت با حضور فرماندار شهرستان دو جلسه جهت انتخاب هیئت‌رئیسه و شهردار برگزار گردید ولی به دلیل نداشتن تعامل بین اعضا هیچ اقدام مثبتی در زمینه انتخاب شهردار و هیئت رئیسه صورت نگرفت.

به گزارش شیرازه، هم‌زمان با آغاز هفته دولت مسئولان ادارات مرودشت با امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این مراسم که با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از اعضای شورای اداری در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در شهرستان مرودشت برگزار شد، علی‌اکبر نجیب‌زاده فرماندار مرودشت ضمن تبریک آغاز هفته دولت و تقارن آن با گرفتن رأی اعتماد دولت از نمایندگان مجلس بیان داشت: امروزه مردم خوشبختانه متوجه هستند که دولت با تمام وجود علیرغم نارسایی‌ها و کمبودهای موجود در حال کار کردن و خدمت‌رسانی به آنان می‌باشد.

امام جمعه مرودشت, فرماندار مرودشت

نجیب‌زاده از مسئولان تقاضا داشت که در اطلاعات و آماری که به مردم ارائه می‌کنند مراقب بوده و از هرگونه تحریف و سیاه نمایی پرهیزکرده تا خدای‌نکرده باعث تشویش اذعان عمومی نشود.

فرماندار مرودشت در ادامه خطاب به مدیران ادارات اظهار داشت: عمر دوران مدیریتی کوتاه و زودگذر می‌باشد و آنچه برای ما می‌ماند کارنامه و عملکرد درخشان شما مسئولان برای مردم خواهد بود بنابراین از فرصت موجود نهایت استفاده را در جهت خدمت‌رسانی به مردم جامعه ببرید.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین قنبر علی احمدی امام‌جمعه مرودشت ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان مجسمه خدمتگزاری خالصانه به مردم محسوب می‌شوند و لذا این خدمت خالصانه در طول دوران مدیریتی هر مسئول بسیار حائز اهمیت بوده و هرگز اجازه رخنه شیطان و افکار پلید را نیز در ذهن آنان نخواهد داد.

احمدی بعد از انجام فریضه‌های الهی نماز و روزه هیچ عبادتی را بالاتر از خدمت‌رسانی خالصانه به مردم ندانست و افزود: چنانچه در تمامی امورات نیت خالصانه و برای رضای خداوند متعال باشد قطع به‌یقین علاوه بر موفقیت در ان کارها رضایت خداوند و مردم را نیز در پی خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در مرودشت آغاز هفته دولت را بهترین زمان ارزیابی عملکرد دولتمردان قلمداد نمود و عرضه داشت: دولتمردان باید در طول 4 سال گذشته و در شروع دولت جدید همواره عملکردهای خود را ارزیابی نموده و ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت خود سعی در برطرف نمودن آنان داشته و گزارشی از وضعیت عملکردی خود را به مردم ارائه دهند.

احمدی در ادامه بهترین توصیه به مدیران شهرستان را فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهور ذکر کرد و افزود: مدیران همواره باید تلاش نموده که جهت‌گیری‌های خود را در سه محور معیشت مردم و تعامل گسترده با دنیا، صلابت و قدرت در برابر نظام سلطه و بیگانگان که امروزه با توجه به شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمنان تمام همت خود را بکار بسته و با هم‌افزایی بالا در مسیر معیشت مردم و اقتصاد قدم‌های بلندی را بردارند.

احمدی در خصوص وضعیت اشتغال و بیکاری در سطح شهرستان ابراز داشت: مدیران ارشد شهرستان باید با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه در بحث حمایت از صنایع تبدیلی و کوچک و رونق و راه‌اندازی بخش صنعت و گردشگری در جهت حل این معضل قدم بردارند.

وی در خصوص تعامل با کشورهای دیگر دنیا عرضه داشت: دین اسلام هرگز مخالف ارتباط و تعامل دوستانه با سایر کشورها نبوده و بلکه با توجه به ظرفیت‌های عظیم موجود در سطح کشور و جایگاه ایران اسلامی در منطقه تعامل با کشورهای دیگر را جهت پیشرفت در سایر نقاط نیاز دارد.

خطیب جمعه مرودشت در خصوص دشمنی دشمنان نظام بیان داشت: دشمنی دشمنان نظام مقدس اسلامی نه‌تنها کمتر که نشده بلکه روزبه‌روز بیشتر شده و همواره با نگاه بدبینانه و خبیثانه خود به دنبال ضربه زدن به‌نظام می‌باشند بنابراین باید مراقب باشیم که در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره باصلابت و قدرت ایستادگی نماییم.

احمدی خطاب به مدیران ادارات شهرستان از آنان تقاضا داشت که با حضور خود در بین مردم منطقه و محله و روستاهای اطراف ضمن بازدید از مکان‌های موجود از نزدیک در جریان مشکلات و موانع موجود قرار گیرند و در جهت رفع و کاهش مشکلات قدم بردارند.

وی از مدیران تقاضا داشت که به نیروهای انقلابی، جوان، مؤمن و پرانگیزه بهای بیشتری داده و از آنان در غالب مشاورهای خود و یا به‌کارگیری و استخدام آنان تلاش نمایند زیرا در میدان‌های مبارزه همین جوانان مؤمن و انقلابی هستند که با حضور پررنگ خود آرامش منطقه و کشور را رقم می‌زنند.

احمدی در پایان از مسئولان و مدیران شهرستان تقاضا داشت که اجازه ندهند فضای کشور و شهرستان به سمت دوقطبی شدن پیش برود.

وی ضمن گلایه از کار اعضای شورای پنجم در شهر مرودشت عرضه داشت: درحالی‌که در اکثر شهرهای بزرگ کشور روز گذشته شاهد برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه و شهردار از سوی اعضای شورای پنجم بودیم متأسفانه شورای شهر مرودشت در یک حرکت نسنجیده درحالی‌که در دو نوبت با حضور فرماندار شهرستان دو جلسه جهت انتخاب هیئت‌رئیسه و شهردار برگزار گردید ولی به دلیل نداشتن تعامل بین اعضا هیچ اقدام مثبتی در این زمینه صورت نگرفت.

احمدی حرکت اعضای شورای شهر مرودشت را ناپسند قلمداد نمود و تصریح کرد: اعضای شورای شهر به‌عنوان منتخبین مردم و کسانی که رأی اعتماد از مردم دریافت نموده‌اند باید در یک فضای تعامل و وحدت وهم دلی نسبت به انتخاب هیئت‌رئیسه و سرپرست شهردار گام برداشته زیرا در غیر این صورت کار به‌جاهای باریک کشیده خواهد گردید که شایسته و درخور دومین شهر بزرگ استان نخواهد بود.


خبرنگار: سید بهنام موسوی

منبع: مرودشت نا

برچسب ها: شورا ، مرودشت ، امام جمعه
نظرات بینندگان