کد خبر: ۱۱۳۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
امام جمعه موقت شیراز:

دولت دوازدهم اجازه تکرار تجربه تلخ حقوق‌های نجومی را ندهد

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه اشتغال و اقتصاد مقاومتی باید نصب‌العین دولت جدید باشد گفت: دولت دوازدهم اجازه ندهد که تجربه تلخ حقوق‌های نجومی تکرار شود.
دولت دوازدهم اجازه تکرار تجربه تلخ حقوق‌های نجومی را ندهد

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام سیدابوفاضل رضوی‌اردکانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت آن اظهار داشت: دولت دوازدهم مطالبات مردم به ویژه بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی را نصب‌العین خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که دولت از حمایت رهبری برخوردار باشد مردم نیز از آن حمایت می‌کنند گفت: امید است که مشکلات معیشتی مردم در دولت جدید برطرف شود.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به روز کارمند افزود: اقلیتی در میان کارمندان هستند که به حق خود قانع نبوده و حقوق‌های نجومی دریافت کردند و این تجربه تلخ در دولت جدید نباید تکرار شود و دولتمردان اجازه این بی‌عدالتی‌ها را ندهند. 

رضوی اردکانی بیان کرد: دستگاه قضایی با بخشی از حقوق‌های نجومی برخورد کرده و مردم انتظار دارند که با مابقی نیز به همین‌گونه برخورد شود و کارمندان بدانند تا زمانی که به مردم خدمت می‌کنند و برای مردم مانع‌تراشی نمی‌کنند پولشان حلال است. 

وی با اشاره به روز داروسازی عنوان کرد: امروز 90 درصد داروهای مورد نیاز در داخل کشور تهیه می‌شود پزشکان نیز داروهای خارجی ننویسند و به صنعت داروسازی ایران کمک کنند. 

رضوی اردکانی با بیان اینکه بسیاری از مواد اولیه داروها در ایران تولید می‌شود تصریح کرد: دولت تلاش کند که مواد اولیه را از طریق گیاهان دارویی در ایران تولید کند که این امر برای جوانان نیز اشتغالزایی ایجاد می‌کند. 

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به واقعه کشتار حاجیان در سال 66 آل سعود را خائن‌ترین افراد نسبت به مسلمانان و دین اسلام اعلام کرد و گفت: امروز اگر خونی در عراق، لبنان، یمن و سوریه ریخته می‌شود با دسیسه و همکاری شاهزادگان عربستانی است. 

وی با اشاره به اینکه مسلمانان در آستانه عید غدیر هستند افزود: عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان است و پس از بعثت مهم‌ترین واقعه تاریخی دین اسلام است. 

رضوی اردکانی با بیان اینکه واقعه غدیر که در حج آخر پیامبر رخ داد در کتب معتبر شیعه و سنی به آن اشاره شده است، بیان کرد: پیامبر (ص) در آن روز حدیث ثقلین را مطرح کردند که کتاب‌های معتبر سنی و شیعه نقل شده و این یعنی نجات و رستگاری در همراهی قرآن و اهل بیت و ولایت است. 

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده که دین بی‌ولایت ناقص است گفت: جنایات و غارتی که امروز به نام اسلام در منطقه رخ می‌دهد به دلیل دوری از ولایت است
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
United States of America
جمعه ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
0
حققوق نجومی !1؟؟ خیلی چیزیهای دیگر هستند که دردولت های قبل اتفاق افتاد. کوچکترین ناپدید شدن دکل نفتی به آن بزرگی بود. تریبون نماز جمعه را سیاسی نکنید. تذکری که می دهید فراگیر باشد و نه فقط یک دولت.