کد خبر: ۱۱۳۵۶۷
تعداد نظرات: ۸۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۶

کاشف داروی ایدز در دفتر شیرازه؛ همه تست ها جواب داد و آماده تولید انبوه هستیم

کاشف داروی ایدز می گوید:«داروی مهار کننده بار ویروسی»روی بیماران آزمایش کرده ایم بعد از دو ماه 90 درصد ویروس در بیماران کاهش داد، بعد از چهار ماه استفاده دارو، آزمایش ها نشان داد هیچ ویروسی در خون بیماران وجود ندارد.
شیرازه: خودش را احمد حسین پور از روستای مزیجان شهرستان زرین دشت فارغ التحصیل کارشناسی ارشد نانو تکنولوژی پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی می کند.

درباره روحیات کاری اش می گوید: «از ابتدای دوران دانشجویی در ذهن خود دنبال میکردم که خروجی تحصیلی من باید یک کاری باشه که به محرومین خدمت کرده باشم. و همچنین در راستای شعار ما میتوانیم به این فکر میکردم که این شعار میتوان به خارج از مرزهای کشورمان انتقال بدهیم. بر همین اساس تصمیم گرفتم در زمینه بیماری «اچ ای وی» که یک معضل جهانی است تحقیقاتم را انجام بدهم که علاوه بر اینکه یک معضل بهداشتی است هم اقتصاد و هم نهاد های دیگر هم درگیر میکند»

منویات مقام معظم رهبری را در زندگی اش بسیار تایر گذار میداند و می افزاید:« بر همین اساس بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی اراده این جانب را چند برابر کرد که در این راستا تلاش کنم»

عزم بلندش در کلماتش به خوبی مشخص است خصوصا آنجا که میگوید:«همانطور که جوانان ما در جبهه دشمنان را حیرت زده کردن ما هم تصمیم گرفتیم در زمینه علمی جهان را حیرت زده کنیم.تحقیقات ما هفت سال طول کشید که به موفقیت دست پیدا کردیم و برای این ادعا هم بیماران ما موجود هستند هم آزمایشات بیماران و هم مستنداتی که در طول هفت سال به طول انجامید.

گفتگوی ما را با احمد حسین پور جوان استان فارسی که در آینده از او و کشفش بیشتر خواهید شنید را بخوانید:

شیرازه: متولد چه سالی هستید؟

متولد 1365 . زمانی که «اچ ای وی» وارد ایران شد!

- توضیحی در مورد رشته تحصیلی تان بفرمایید؟
نانو یک مقیاس است یعنی یک میلیاردم متر ، نانو تکنولوژی یعنی دستکاری در سطح اتم یا مولکول ها ، اگه نانو تکنولوژی در راستای داروها و کیت های تشخیصی نانو تکنولوژی پزشکی فعالیت داره
دارو که کشف کردم یک نانو کامپوزیت گیاهی است.

-لطفاً توضیح بیشتری در مورد چگونی کشف و پیدا کردن این دارو بفرمایید؟
سال 89 که تصمیم گرفتم در این زمینه کار کنم دانشگاه علوم پزشکی ساری بودم. در اینترنت تحقیق میکردم درباره بعضی از بیماری ها این بیماری ها برام جالب شد و بررسی هایی که کردم یک ایده به نظرم رسید. این ایده هم دنبال این بودم که تمام موادی که تشکیل می شود در درون کشور باشد و ما وابستگی به خارج هم نداشته باشیم که حرف و حدیثی هم دنبال من نباشد.
از آن زمان تصمیم گرفتم، بعد وارد رشته نانو که شدم فعالیت و تحقیقاتم رو انجام دادم فرمالیسون ها رو انجام دادم.
 سال 92 بود که وارد رشته نانو شدم، این ایده که نانو ذرات گیاهی وارد فاز نانو انجام شود و اینکه به صورت کامپوزیت باشد،
یعنی خود نانو ذرات وارد سطح نانو می شود خواصش تغییر میکند و اثر بخشیش بیشتر خواهد شد. طبق فرمالیسون هایی و آزمون و خطایی که انجام دادم بالاخره این فرمالیسون نهایی توانست ویروس رو در کیست سلول به صورت صد در صد مهار کند.

کاشف داروی ایدز در دفتر شیرازه؛ همه تست ها جواب داد و آماده تولید انبوه هستیم
-ایده اولیه کجا به شکل رسید؟
اصلا شاید اون شبی که فکر کردم باید فلان کار رو انجام بدم تا حالا که این فرمالیسون انجام شد با آزمون و خطاهایی که انجام شد 90 درصد تغییر پیدا کرد یعنی جابجایی به وجود آمد.
این نبود که همون ایده اولیه من بشود محصول، یعنی از سال 89 تا 94 به این فرمالیسون با اثر بخشی صد در صد و حداقل سمی ات رسیدیم.

-حدودا چند تا از فرضیات شما به شکست خورد تا اینکه به نتیجه رسید؟
تعدادش رو نمیدونم ولی خیلی زیاد، هر بار میگفتم این باره آخر هست. ولی هیچ وقت بار اخر نشد.
در مراحل تست و نتیجه گیری شکست پروژه به معنی ناامیدی نبود همیشه چیزی به من اضافه میکرد.

-طی این مدت کجاها فعالیت میکردید ؟
من کِشت مواد «سنتزم» را دانشگاه ساری شروع کردم. دانشگاه علوم پزشکی شیراز و چندین آزمایشگاه خصوصی در شهر هر جا که دوستان می توانستند هماهنگی کنند و انجام بدهم انجام میدادم. انجام کشت سلول در انسیتو پاستور تهران بود.

-کسی که بیشترین کمک رو به شما کرده و ومشوقتان بود چه کسی بود؟
اساتید از دانشگاه علوم پزشکی ساری، اساتید انسیتو پاستور تهران،دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بسیج سازندگی و اساتیدی از خارج از کشور.
دکتر عسکری که سابق در بسیج سازندگی بودن زیاد کمک کردن برای تهیه گیاهان،

مشوقان اصلی بنده پدر و مادرم بودند و برخی از اساتید بزرگوار.

در ضمن تمام هزینه های این پژوهش شخصی انجام شد.

-حدودا چقدر هزینه شده؟
دقیق نمیدونم ولی 80 تا90 میلیون تومان.

-گفتید اساتید از خارج کشور به شما کمک کردند خارج کدوم کشور و دانشگاه؟
دانشگاه هایش را نمیدانم الان صلاح باشد که بگویم یا نه، میترسم بد بشود. ولی مهمترینش دانشگاه «هاروارد» آمریکا بود.

با دانشگاه «هاروارد» که مکاتبه داشتم برای اینکه وارد مرحله انسانی بشود از طرف دانشگاه گفتند اگر فلان شخص از دانشگاه هاروارد موافقت کرد می گذاریم. که خوش شانس بودم و ایشان موافقت کرد.
بسیاری از اساتید وقتی از آنها کمک میخواستم یا خندیدند یا گفتن از ایران برو ! ولی نمیخواستم چون به راحتی میتوانستم خیلی جاهای دیگر بروم.

-علت اینکه از کشور نرفتید چه بود؟
حس خیلی خوبی است که در ایران کار می کنم. الان که جواب گرفتم فکر کنم اشتباه نکردم. چون کار کردن برای بیماران داخلی که از جنس خودمان هستند خیلی لذتش بیشتر است حتی با این نگاهی که این کار من جهانی و برای همه ی بشریت است.

البته در کشور ایران که خیلی محدودیت وجود دارد و کار تحقیقاتی سخت است.

یک چیز جالب که مشاهده کردم اینکه در کشور ما دستگاه های آزمایشگاهی زیاد است ولی اکثرا در انبارها خاک می خورد. ولی همه میگویند در کشور ما آزمایشگاه نیست، تجهیزات نیست. ولی به نظر من در کشور ما مدیریت نیست و مدیریتی که وجود دارد بسیار ضعیف است. البته به هیچ وجه منکر انسانهای توانمند داخلی نمی شوم.

وقتی کمک می خواهی نگاه مدیر این است که میگوید خودت فردا میلیاردر میشوی! و این کار، یک کار شخصی است.
حتی به من می گفتند به حسین پور بیمار ندهید. حتی می گفتند جواب آزمایش حسین پور انجام ندهید و یک سری توهین های رکیکی که ارزش گفتن ندارد.

حتی روز آخر که من جواب گرفتم من را تهدید کردند که برای تو داده جمع می کنیم و جواب هایت را خراب می کنیم.
متاسفانه هر چه که مشاهده کردم این بود که یک گروه مافیایی اجازه کار را نمی دهند.
کسانی که به نفعشان نیست داروی ایدز کشف شود. چرا که نانشان آجر می شود. آنها متاسفانه از زجر مردم سود کسب می کنند.
 
من همیشه به دوستان می گفتم به جای اینکه بگویید تحریم های امریکا اینقدر اثر دارد اگر مدیریت داخل درست بشود اصلاً کل مشکلات برطرف می شود.
مدیریت ضعیف داخلی از تحریم ها بیشتر ضربه زده است. من کل دوستانم این طرف و آن طرف دارند شخصی کار می کنند که درست نیست.

کاشف داروی ایدز در دفتر شیرازه؛ همه تست ها جواب داد و آماده تولید انبوه هستیم
-روحیه خود باوری که عملاً یکی از شاخصه های بسیجی های این مملکت است که در شما خیلی برجسته تر از سایر شاخصه هاتان است. کسی که از یک روستای خیلی کوچک توانسته عملا حرکتی در حوزه علم انجام بدهد که میتواند یک حرکت جهانی بشود و میتواند مسیر عمل را عوض کند یا به سمت خودش بکشاند، درباره این روحیه و این حس "ما می توانیم" تان توضیح دهید؟

به نظر من قبل از شروع هر کاری باید آن تصور را در ذهن خودمان ایجاد کنیم که ما موفق می شویم و در این راه هر شکستی هم که باشد ما تسلیم نشویم. من به کسانی که میخواهند در این راه توی کشور ما کار کنند بگویم من در ابتدا فکر می کردم که نداشتن پول و آزمایشگاه مشکلات من هستند. ولی من که این راه را رفته ام این اصلاً جز مشکلات نیست مشکلات خیلی زیادی هست که اصلاً اینها اهمیت داده نمی شود و همه اش هم برمیگردد به همان حس حسادتی که گفتیم و ضعف مدیریتی و اینکه رک به ما می گفتند ما منتظریم دانشگاه هاروارد این دارو را بسازد نه ما و مشکل بزرگتر من این بود که دارویی به نام «آی مُد» سال 85 با تبلیغات زیاد وارد بازار شد و نتیجه نداد. فقط توهین هایش به من رسید همه اش می گفتند مثل آی مُد آبروی ما را نبرید آن اشتباهاتی که در آی مُد بود سختگیریهای بعدی اش نصیب من شد.
جالب برای من این بود که به من میگفتند داروی شما تلقین است. برای من خیلی باعث تعجب بود که تلقین چیست. چون من ماهی یک بار بیمارانم را میبینم. 

تست «آی مد» در شیراز برایت در طول کار دردسر شد؟
بله. اگر میدانستم آی مُد این مشکلات را داشته و مسئولان نسبت به داروی ایدز زده شده اند میرفتم تهران بیمار می گرفتم.
برخی بیماران و پزشکان به من گفتند اینجا داروی آی مُد داده شد ولی ویروس HIV بدن بیماران اصلا کم نشد. روشش هم اینگونه بود که دارو روزی نیم ساعت هر روز به صورت سرم به بیمار تزریق می شد و فردایش که بیمار می آمد به او میگفتند، «به به»! چقدر بهتر شدی چقدر چهره ات بهتر شده؛ تا تلقین کرده باشند شاید بهتر شود. اینجا بود که متوجه تلقین که به من می گفتند شدم!

-آی مُد ساخت کجا است؟
میگفتند ایران. ولی من جایی خواندم که ایده اش روسی بوده و متعلق به یک دانشجوی رشته شیمی از کشور روسیه، اصلاً خیلی چیز گنگی بود.
 هیچ کس هم نیامد بگوید ایده این دارو را من داده ام. ولی نظر شخصی من در مورد "آی مُد" این است که "آی مُد" یک تحقیق بود که به سرانجام نرسید. این طور نگاهش کنیم بهتر است. نیایم کسی را بکوبیم این یک پژوهش بود همانطور که در آمریکا مثلاً دارو وارد فاز چهارم مرحله بالینی می شود دستور میدهند به خاطر عوارض جانبی جمع آوری شود ما اینطور هم می توانیم نگاهش کنیم خیلی قشنگ تر است به جای اینکه بیاییم سنگ بندازیم جلوی پای کسانی که پژوهشگر هستند.

- از میان مدیران کسی هم به شما پیشنهاد رفتن به خارج از کشور را داد؟
اساتید و آن مسئولینی که ازشان کمک خواستم تقریباً اکثراً گفتند برو

 و چه کسی گفت نرو که ماندید؟
 فقط دکتر عسکری مسئول سابق بسیج سازندگی فارس بود که با اصرار می گفت نرو، لحظه آخری که من نامه زدم به رئیس دانشگاه، این را هم بگویم من هیچ وقت به رئیس دانشگاه برای مسائل مالی نامه نزدم با اینکه از نظر مالی خیلی تحت فشار بودم و حتی نماینده گروه بودم هیچ وقت نگفتم من دارم فلان کار را می کنم کمک می خواهم وقتی همه چیز تمام شد دیدم این گروه مافیایی که دارند خیلی سود میبرند از وجود اچ ای وی، اینها آمده اند وسط ، این مافیا از اینکه اچ آی وی یک بیماری خیلی مهم باشد و آن را بزرگ جلوه بدهند از وزارت پول بیشتری میگیرند.
شما میتوانید دوربینتان را ببرید از این بیماران سوال بپرسید که چقدر به شما خدمات میدهند و چه رفتاری با شما میشود.
من که تحویلشان میگرفتم خیلی خوشحال میشدند و می گفتند چقدر تو خوبی!
میگفتن سوالهای ما را جواب میدهی، ما بعضی جاها که میرویم اصلاً جواب درستی به ما نمیدهند.

-مسئله "اچ آی وی" چقدر در شیراز جدی و بحرانی است و آیا آمار رسمی وجود دارد؟
آمار رسمی کل کشور که به صورت رسمی اعلام شده حدودا 35000 نفر شناسایی شده هست. ولی به صورت دقیق نمیدانم چقدر بیمار در فارس وجود دارد. ولی این را میدانم که آمار بالا و متاسفانه رو به افزایش است.

-این بیماری نسبت به 5 سال گذشته رشد از چه طریقی داشته است؟
رشد که زیاد داشته و بیشتر هم متاسفانه به خاطر رابطه جنسی. ولی من نمیدانم چرا بیشتر واقعیت ها گفته نمی شود.
 
-آیا ایدز بیماری است که صددرصد به مرگ ختم میشود؟
بله

در حال حاضر برای این بیماری چه دارویی وجود دارد؟
دارویی که در حال حاضر وجود دارد این است که ویروس را کنترل و از این طریق طول عمر بیمار را بیشتر میکند.

- دارویی که شما مدعی ساخت آن هستید چه نام دارد و چگونه عمل میکند؟
در حال حاضر نام "دین وُل"
این "دین وُل" که معنی فارسیش می شود "داروی مهار کننده بار ویروسی"
روی بیماران آزمایش کرده ایم بعد از دو ماه 90 درصد ویروس در بیماران کاهش داد، بعد از چهار ماه استفاده دارو، آزمایش ها نشان داد هیچ ویروسی در خون بیماران وجود ندارد. بعد از گذشت 5 ماه آزمایش گذاشتیم که ببینیم این دارو پس از 5ماه چگونه است که شاهد بودیم ویروسی وجود ندارد و دارو در مهار ویروس پایدار بوده است.
بعد از 6 ماه،مصرف دارو را قطع کردیم که ببینم آیا این دارو اثرش مقطعی است یا ماندگار است.
بعد از یک ماه از قطع دارو آزمایش کردیم و نتایج نشان داد که ویروس برنگشته است.
که ما بتوانیم یک احتمال دیگر هم بدهیم این که دارو روی ویروس های نهفته هم اثر داشته که ما منتظر باشیم با گذشت زمان و آزمایش دیگری بتوانیم با قاطعیت نظر بدهیم.

کاشف داروی ایدز در دفتر شیرازه؛ همه تست ها جواب داد و آماده تولید انبوه هستیم

-الان در ماه هفتم آزمایش دارو هستیم؟
شش ماه دارو را مصرف کردند، بعد از آن یک ماه نخوردن، بعدش یک ماه هم منفی شد،الان نزدیک سی روز بعد از آزمایش آخری است، یعنی شصت روز بعد از مصرف آخرین دارو است که میشود هشت ماه، خدا را شکر هنوز بیماری برنگشته است و انشالله هم برنمیگردد.
کاشف داروی ایدز در دفتر شیرازه؛ همه تست ها جواب داد و آماده تولید انبوه هستیم-

هنوز منفی است؟
منفی هست و حال همه شان خوب است.

-روی چند نفر؟
5 نفر

-همین شیراز؟
بله

-مدت زمان مصرف تا وصول نتیجه برای بیماران چه مدت است؟
شش ماه

-ان شالله در صورت موفقیت کامل، دارو را به چه کسی تقدیم میکنید؟
به مقام معظم رهبری، مردم عزیز، شهید حججی که فکر کنم سن مان نزدیک به هم باشد، پدر و مادرم که واقعاً زحمات زیادی کشیده اند. پدرم  در 70 سالگی هنوز هزینه های مرا متقبل میشود.
و این هم اضافه کنم که پدر من کشاورز است و هیچکدام از اعضای خانواده ما حقوق بگیر جایی نیستند.

-برنامه ای برای بحث توزیع انبوه دارو دارید ؟ برای این اتفاق چه چیزی نیاز دارید که بتوانید دارو را به تولید انبوه برسانید؟

ما برای تولید انبوه، به پرورش زیاد گیاهان دارویی احتیاج داریم که میتوانیم از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی استفاده کنیم که حتی بیش از دویست نفر میتواند اشتغال زایی ایجاد کند.
طی این مدت این دارو هیچ عوارضی نشان نداده بیماری که نیم ساعت نمی توانست کار کند اب بخورد الان روزی ده ساعت دارد کار میکند در حالی که در داروهای که معمول بود تهوع، سردرد، خستگی، اسهال و این عوارض را به همراه داشتند.

از مسئولین میخواهیم حالا که ما دیگر علم این کار را خودمان داریم که حمایت ها کنند این دارو در کشور تولید بشود.

-یک مسئله مهمی که در این قضیه وجود دارد و شما هم گفتید بحث مافیای دارو و واردات دارو ، عملاً یه حجم زیادی از ارز کشور به بیرون میرفت. با تولید این دارو صرفه جویی ارزی خوبی این وسط میتواند داشته باشد، نمی دانید سالانه چقدر ارز برای داروی ایدز مصرف میشده است؟

این را دقیق نمیدانم ولی این را میدانم که این بهترین دارویی است که در حال حاضر در جهان وجود دارد و حتی میتوانیم آن را به خود امریکا صادر کنیم. به نسبت داروهای خارجی هم یقیناً خیلی ارزان تر تهیه شده است. البته از لحاظ ساختش خیلی ارزان تر شده ولی از لحاظ علمی، اگر بخواهیم قیمت گذاری علمی کنیم ارزش بالایی دارد.

-ظاهرآَ شما از اعضای فعال بسیج هم هستید. از کی وارد بسیج شدید و در کدام حوزه فعالیت میکنید؟
بسیج را از دوران راهنمایی در بسیج دانش اموزی فعالیت داشته ام.
من بیشتر کارهای علمی میکنم و همیشه میگفتم .الان هم عضو بسیج شهر "زرین دشت" هستم و همکاری نزدیکی با بسیج سازندگی استان دارم.

- در پایان اگه نکته ای مانده بفرمایید؟
                                                                                                                                         
ممنونم از اینکه لطف کردید و زحمت کشیدید. از دکتر عسکری هم ممنونم. ایشان بسیار در این کار به من کمک کردند.  انشالله این کار شما باعث بشود که این دارو به دست بیماران برسد و زودتر خوب بشوند و امیدوار به ادامه زندگی.

-خواسته ای از مسئولین دارید؟
از مسئولین تا حالا که پیش هر کسی رفته ام کمکی نشده، واقعیت را خیلی رُک بگویم سنگ هم جلوی پای من انداخته اند. ولی من موفق شدم و  نتایج آن هم وجود دارد. ولی امیدوارم از این لحظه به بعد حمایت ها انجام بشود این افتخار برای ایران است و من قطره ای از این جامعه هستم.

 آزمایش ها نشان میدهد که دیگر اثری از بیماریمان نیست

به گزارش شیرازه، خبرنگار ما با بیماران آقای حسین پور هم گفتگویی داشته که در ادامه آمده است:

به پای صحبت های خانم های جوانی نشستیم که هر کدامشان چندسالی بود متوجه شده اند که به بیماری ایدز مبتلا هستند؛ یکی از سن کم و روحیه تلخش در زمانی صحبت می کردکه نمیدانست شیرینی مادر شدنش را بچشد یا تلخی بیمار شدنش را!

دیگری از غم سوگواره همسری که بر اثر این بیماری تلخ از بین رفته بود سخن می گفت و نگرانی اش برای فرزندان قد و نیم قدش که بعد از مادر چه می کنند؛ از جوانی اش می گفت که سالهای زیادش را دررنج این بیماری بسر برده بود و نه تنها روحیه ای برای ادامه زندگی نداشت بلکه در دوره ای تمام جسمش پر از کرختی و ناتوانی شده و از حرکت کردن نیز واهمه داشته است.

خانم جوان دیگری که صدایش در پشت تلفن پر از انرژی بود تنها 27 سال داشت که بیماری ثانیه های زندگی اش را کند کرده و از حرکت واداشته بود؛ سه سال بیماری اش را سالها در نظرش گذشته و امانش را بریده بود.

از لحظه امید و نقطه عطف زندگی اش می گفت: توکل بر خدا کردم و دلم را به دریا زدم با تمام قدرتی که برایم مانده بود داروهایم را با تمام حساسیت و سر وقت مصرف می کردم؛ از همان لحظات ابتدایی مصرف دارو انرژی فراری از جسمم بازگشت و زانوهایم قوت گرفت و با اراده بیشتری زمان درمان را سپری کردم.

خانم 29 ساله ای از لحظات پر از ترسش صحبت می کرد و می گفت من حتی بر روی دارویی که مصرف می کردم صلوات می فرستادم آخر نمی داستم قرار است چه آینده ای را ببینم دنیایی بدون بیماری یا بدتر شدنم؛ هر چند تاکید شده بود که این داروها گیاهی هستند و عوارضی ندارند.

تمامی این بیماران درمان شش ماهه رابا دارویی گیاهی گاهی با ترس و لرز و گاهی با امید پشت سر گذاشتند و همگی شان اذعان داشتند که در دوره های مختلفی آزمایشش مکرر می دادیم پس از اتمام دوره درمان طی دوآزمایش به ما اعلام کردند که اثری ازبیماری مان نیست و آزمایشمان منفی است.
آنها از زحمات آقای حسین پور تشکر می کردند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
با تشکر از زحمات این برادر عزیز و انقلابی. در این کشور فقط با روحیه جهادی و انقلابی است که میتوانید کار انجام دهید و هیچ توقعی از اکثر مسولین غافل و مرعوب غرب و باندهای ثروت و جناحی، نباید داشته باشید. انشاالله با تایید صددرصدی کار شما حداقل برخی از دانشگاهای داخلی مدرک دکترای افتخاری پژوهشی را به شما عنایت نماییند. نه مثل دانشگاههای انگلستان به نوابغ ما چون محمد حسین طباطبایی نابغه قرآنی دکترا اهدا کنند.
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
سلام آقای احمد حسین پور از چهره ها ی ماندگار در تاریخ پزشکی خواهد ماند خداوند او را یاری کند در تمامی امور واقعن مایع افتخار برای تمامی مردم ایران بخصوص مردم زرین دشت میباشد
دریا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
خداروشکر ان شاعالله که تمام بیماران حالشون خوب بشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
چطوری به این حسین پورمیش دسترسی پیداکرد
سید مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
واقعا خیلی خوشحال کننده هست ک یک جوان روستایی به این باور برسد ک توانایی کشف دارو ایدز دارد. بیماری ک فقط با مرگ بیمار بیمار راحت میشود. ان شالله ک در ادامه موفق باشید .دوست عزیز.و مسوولین همکاری لازم داشته باشند/منتظر تولید انبوه هستیم .باعث افتخار هستید در جهان. ما در خدمتیم
حامد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
بنازم بچه قلعه مزیجون.واقعا ثابت کردید ک ما میتوانیم. افتخار ایرانی.
مهرداد
United States of America
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
احسنت به اقای حسین پور
امیدواریم از ایشان حمایت بشه و از چنگال مافیای دارو بتوانند خدمتی به مردم محروم انجام دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
این خبر واقعیت داره پس کی تولید انبوه میشه این میتونه افتخاری برای کشور باشه
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
من باورت كردم .....همين كه هدفى دارى ينى همه چيزثابت شده براى همه...
مهرزاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
با آرزوی موفقیت های روز افزون
رحمان سیف
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
بنازم بهت آقای حسین پور شاهکار کردی با این کشف داروییت .ما همیشه در کنارتیم
محمد رضا حسين پور
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
بهت افتخار ميكنيم داداش
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
بنده از نزدیک مدتهاست شاهد تلاشهای جناب مهندس حسین پور بوده ام. تلاش های ایشان ستودنیست.
انشاالله که ادامه مسیر اختراع دارو با موفقیت کامل انجام شود و فرشته نجات جان هزاران بیمار در سراسر دنیا شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
به نازم به بچه قلعه مزىجان
على
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
به نازم به دکتر حسىن پور بچه ى قلعه مزىجان زرىن دشت
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
سلام.35 هزار ایرانی از این بیماری رنج میبرن.امیدوارم ویروس برنگرده و داروی قطعی برای ایدز باشد.به نظر من که امریکا داروی قطعی این بیماری رو داره ولی به دلیل سود زیادی که از دارو میبره درمانش رو ارایه نمیده.به هر حال امیدوارم اقای حسین پور عزیز موفق باشه.اینجور جوانی مایع افتخار تمام مملکت هست.فقط امیدوارم خوشنودی هزاران مبتلا به ایدز از خوشنودی تعداد اندکی مافیا دارو ارجعیت داشته باشه
moudi
Netherlands
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
یا علی مدد
عرفان
Sweden
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
واقعی هست این خبر یا مثل اخبار های دیگه شایعه هست .? امیدوارم که راست باشه و ما افتخار کنیم
ناشناس
Germany
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
درود بر حسین پور عزیز که ثابت کردید خواستن توانستن است قطعا خدا برای هر دردی درمانی هم آفریده که بقول ابن سینا در گیاهان دارویی یافت میشه بشما افتخار میکنیم و آرزوی موفقیت برای شما و همه جوانان ایران داریم شادکام و سالم باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
با تفكر بسيجي مي توان به خودباوري رسيد و با خود باوري طلسم ها را شكست درود درود درود
hassan
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
یاهله بچه مزیجون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
با توجه به بزگی خبر چرا شما از یه مرجع رسمی اینو اعلام نکردید؟ مثلا شبکه های تحقیقاتی کشور یا موسسات ذی صلاح؟ سایت شما چطور اعتماد کرده به گفته های ایشون؟ به هر حال امیدوارم که درست باشه و این برادرمون موفق باشند .اما همکاران سایت خبری باید خیلی دیدشون باز تر باشه! این یه خبر معمولی نیست که سریع اونو با اظهارات شخصی پوشش داده اید. با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
واقعا کشف شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
1
ميشه بفرمايين چه موقع توليد ميشه؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
یکی بگه جریان این منفیا چیه واقعا؟؟؟؟
ناشناس
United States of America
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
بنازمت که شاهکار کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
پس چرا تو رسانها اعلام نکردنند
طاهره ستوده
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
باعث افتخار مردم زرین دشت و تمام ایران هستید،پاینده و سربلند باشید
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
پس چرا خبر گذاری های رسمی اعلام نمیکند این خبر بزرگیه اگر رراست باشه
sara
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
میشه یه آدرسشماره تماس یا ایمیل از ایشون بهم بدین
مرتضی رستگار
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
درود بر ایران درود بر این جوان زرین دشتی خدا کنه این پنج نفر که این دارو رو آنها تست شده هیچ وقت بیماریشان بر نگرده که موفقیت دارو 100درصد باشه . بدانید آن روز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام .چرا خبرگزاری‌های‌دیگه اعلام نمی کنن ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
با سلام و تشكر فراوان از اقاي حسين پور انشاالله اين كشفتون نتيجه قطعيشو بده هزاران انسان كه گرفتار چنين بيماري سختي شد به لطف زحمات و اين دسترنج طلايي تون شفا پيدا كننن واقعا لايق بهترينها هستيد واقعا تشكر يه دنيا ممنون از اين زحاتتون
کیا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
جواب اگه در حد همین پنج نفر هم باشه باید رسانه ای میشد ک نشده تو امریکا دو تا بیمار ایدزی ک سرطان هم گرفته بودن با پیوند مغز استخوان ازمایشهاشون منفی بودن ایدز رو نشون میداد کل کشورهای اروپای امریکا استرالیا تو رسانه ها روزنامه ها زدن ک اگر برنگرده بیماری جراحی مغز استخوان یک درمان برا ایدز هست بعد این برادر هم وطن با منفی کردن پنج نفر چطور میشه ک صداش در نمیاد و مشکل هزینه برا تهیه گیاهان داره در صورتی ک تیم دانشمندان ایدز تو تهران صد در صد ساپورت میکنه و از همه مهم تر دولت کمک میکنه چون دولت سالیانه هزینه خیلی زیادی برا خرید قرص ها از کشور هند میکنه واسه بیمارهای ایرانی خوب اون هزینه ک واسه خرید دارو ها رو میکنه میتونه خرج تولید این کشف اقا بکنه فقط خرج یک سال خرید داروها برا این کشف و جمعیت بیماران ایران کافیه و از همه مهم تر سازمان ملل و سازمان اچ ای وی صد در صد کمک میکنه از همه اینا بگذریم چرا خبر به این مهمی اصلا صداش درنیومده مگه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام از خبر گزاری شیرازه توقع میره موقعی ک همچین اخباری صادر کرده پیگیر باشد.تا حالا دارو های زیادی با شکست رو برو شده.ان شاالله ک این دارو نتیجه قطعی بدهد.ما توقع داریم ک به بیماران ایدزی ادرسی و یا ایمیلی از اقای حسین پور بدهید و نتایج ازمایش پنج بیمار رو بعد از چهار ماه از قطع دارو بدهید حتی اگر ویروس برگشته باشد.با تشکر
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
اقای حسین پور .دوره ی فالو اپ هر دارو حداقل ۴ ساله. نه هشت ماه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
ببینید انقد تو این مملکته ما دروغ زیاد میگن متاسفانه ادم نمیدونه که کدوم حرفشون راسته کدوم حرفشون دروغه ، واقعا اگه کشف شده که من بعید میدونم امکان نداره که خبر به این مهمیو اخبار نگه و به مردم اطلاع رسانی نکنن باور نکنید این چرندیاتو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
این بار دومه که تو ایران داروی ایدز کشف میشه.دوره احمدی نژاد یادمان نرفته.خجالت بکشید، مساله به این مهمی رو به بازی گرفتید.یکی نیست ویکی پدیا فارسی رو اصلاح کنه.اصلا همچین دارویی وجود خارجی نداره.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
با سلام خدمت نویسندگان (کاشف داروی ایدز)
این مطالب که شما به نقل این شخص نوشته و نشر داده اید بیشتر به توهمات یک دانشجو جوان شبیه است تا یک کار علمی...نتایج ایشان نه تنها غیز قابل اسنناد به عنوان یک کشف است حتی قابل چاپ در یک مجله علمی پزوهشی هم نیست. نتایج فاقد تکرار و فاقد هر گونه شواهد بالینی است. بهتر بود دوستان قبل از نشر ابتدا با چند نفر از اساتید فن هم مشورت می کردند سپس به نشر این مطالب اقدام می کردند.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
واقعا مردان بزرگ و دانشمندان بزرگی همچون احمد حسین پور کمتر از شهیدان نیستن که در بین ما زندگی میکنند خدا قوت مرد بزرگ با خوندن مصاحبه ایشان اشکم سرازیر شد نمیدانیم با چه زبانی از شما قدردانی کرد باورکنید اگر ایشان بخاطر مال دنیا و پول وثروث کار انجام دهد الان در بزرگترین و بهترین و کشورهای دنیا به اندازه وارزش یک کشور از این کشورهای عربی پول وثروت به پایش می ریخند تا ببرندش و بخرند اما مرد بوده و مردانه ایستاده افتخار میکنم به هم استانی بزرگ و عزیزم یا حق خوا پشت و پناهت امیدوارم پیامم بهت برسه
موسی ستایش
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
درود بر احمد جان باعث افتخاری .توکل بر خدا ک نتیجه زحماتت رو بگیری و سربلندمون کنی .
محمدحسین ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
با عرض تبریک به آقای حسین پور. انشالله این دارو را تولید انبوه کنید ودر اختیار بیماران با قیمت مناسب بگذارید. اجرتان با خدای متعال و عذاب سنگ اندازان هم به خدای متعال.باتشکر.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
احسنت بر این برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
باسلام لطفاخبربه این مهمی رابه گوش همه مردم ایران ازطریق رسانه ملی برسونید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام جواب قطعی و کی میدین اقای دکتر چون چن جا خوندم که رد کردن این دارو رو و میگن جواب نداده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
الان که دی ماه 96 تقریبا باید بیمارای شما 5 ماه از دوران قطع داروشونو طی کرده واقعا اگه الان این ویروس تو بدنشون باز منفی باشه شما بهترین کشف قرن و کردین .اگه امکانش باشه بهم جواب بدین ممنونم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام اگه امکانش باشه در باره ویروس زگیل تناسلی هم تحقیق کنین یا اگه کردین من میخام از بیمارتون باشم که روم ازمایش کنین.ممنون
اسمان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
داداش من مقالات زیادی خوندم خیلی از انستیتو های تخصصی جهان روی این موضوع کار میکنن مثل انستیتوجانسون جانسون امریکا ک هنوز ب راه حلی دست پیدا نکردن....واقعا امار هاتون دقیقه ؟میتونید ازمایش رو روی 3 هزار نفر انجام بدین ؟باضریب اطمینان بالا اعلام موفقیت کنید ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
آرزو بر جوانان عیب نیست
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام ببخشید چطور میتوان به آقای احمد حسین پور دسترسی داشت یا چطوری اون پیدا کنم خیلی فوری و حیاتی هست لطفا راهنمایی کنید.
سیداحمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
عزیزم به خدا اگر درست باشد این شاهکارت خیلی به من وبیماران زیادی کمک خواهد خدا پشت وپناهت باشد میشه با امیل بگی که تولید این دارو در چه مرحلهای است چون به به خدا از زندگی خیلی ناامیدم
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام خدا عمرتان بدهد اقای حسین پور باعث افتخار برای کشورمان وبخصوص استان فارس
لطف کنید ادرس وشماره تلفن بگذارید کسانی هستن که به شما نیاز دارن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
ایا به نظر تون این دارو کشف شده است
حسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
باورم نمیشه یه دکتر ایرانی توانسته داروی درمان سر سخت ترین بیماری که سالهاست تمام دنیارو درگیر خودش کرده بسازه و اینچنین مایه افتخار و مباهات و فخر کشور عزیزمون در تمام دنیا بشه. این یک دستاورد بزرگ برای ایران و ایرانیه . شما دنیارو حیرت زده خواهی کرد و تمام دنیا برای بدست آوردن داروی شما چه ها که نخواهند کرد. درود خدا بر شما که امید و در دل تمام این بیماران زنده کردی . درود به شرف و پشتکار شما. امیدوارم هر چه سریعتر به مرحله تولید انبوه و صادرات برسه.
موفق و موید باشید.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
ایولا
خیرآبادی
Netherlands
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
با افتخار میگم انشاءالله که واقعیت داره انگار دوباره آفریده شدم همینو بس
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
خدا کنه واقعیت داشته باشه.ولی حیف تا الان خبری ازش نیست مایوس کنندس ک ی رویا باشه فقط
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
با سلام به تمام عزیزان که در این راه وقت صرف کردن و باعث افتخار ما میشوند. امیدوارم که هرچه زود تر در دسترس بیماران قرار بگیرد. من این سئول را دارم که اگر نیازی به این دارو باشد چطور می توان آنرا تهیه کرد.آدرسی هست که بتوان رفت و آنرا گرفت. ممنون می شم اگر به من جواب بدین .با تشکر از شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
انشالله که حقیقت داشته باشه وهزاران بیماران ایدزی نجات پیدا کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
خداروشکر شواهد نشان میده که دیگه ایدز پایان راه نیست.با دارو و درمان هایی که در کشورمان به صورت رایگان ارایه میشه،دیگه جای ترس و تابو کردن این بیماری نیست.با دیدی پر امید بیمار آغازگر درمان باشد تا زمان های زیادی هم زنده میماند.یعنی دیگه این بیماری کشنده نیست و جایی هم خواندم که با داروهای فعلی تا پنجاه سال هم بعد از آلوده شدن میشه زندگی کرد.پس از بیماری نترسید و اگه شک دارین که دچار شدین حتما آزمایش بدین و مثل بیمماریهای دیگه که درمان دارند شروع به درمان کنید انشالله تا درمان قطعی که امثال این عزیز بزودی و ظرف چندین ماهه اینده موفق به ساختش بشوند.این رو هم فراموش نکنید درمان در ایران رایگانه و براتون جالب باشه که من خودم از مبتلایان بودم پانزده سال پیش مبتلا شدم ولی الان حالم خیلی خوب و نتایج ازمایشاتم هرروز بهتر از قبل میشه.من سه ماه روزی یک قرص خوردم تا شش ماه بعد احتیاجی به مصرف اون قرص نداشتم.
الان احساس میکنم خدا جواب صبر منو داد.چون من خودم هم نمیدونم چطور شد که مبتلا شدم و از کی گرفتم(احتمالا دندانپزشکی) و حالا از خوشحالی دارم اشک میریزم.خدا رو فراموش نکنید .یا علی. ح.ع از اصفهان
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
اکثر مسولین کشور یا بیسوادن یا بی لیاقت .چند نفری انگشت شمارمسول خوب داریم که اونها رو نمیزارن که کار خوب انجام بدن......همه بخوبی میدانیم که اچ ای وی علاوه بر خود بیماری چه ضربه ولطمه ای به روحیه بیمار وارد میکنه.از هر طرف که حساب کنی فشار روحی میبینه .....از طرفی امثال دکتر حسین پور که عمرشونو گذاشتن روی این کار ونتیجه مثبت هم گرفته.این مسولین بی لیاقت کشور حمایت که هیچ، سنگ اندازی هم میکنند. میخوام بگم که نیاز نبود بریم سوریه وعراق داعش و سرکوب کنیم.خودمون اینجا به لطف خدا کلی داعش داریم.واقعا متاسفم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
درست هست مطمئن باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام پ چراهیچ اقدامی نمیکنین این همه جونادارن ازدس میرن میشه شماره تماسی بهم بدین من شخصی عنوان کنم توروخداازتون خواهش میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
حداقل شماره تماسشونوبدین مرکزی ک درمون قطعی وجودداره روادرسشوبدین چراجواب نمیدین ماهم مریض داریم داره ازدس میره توروخداچرادلاسنگ شده هیچکی جواب نمیده ازتون خواهش میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
پ چراکسی جواب نمیده توروخداجواب بدین حداقل اینهمه مطلب خوندیم همش ازامیدواری بودوقتی اقدام میکنیم فوق تخصصاهمشون خبرازناامیدی میدن میشه جوابموبدین خواهش میکنم ازتون
بینام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
باسلام،لطفا آدرس آقای حسین پور رو لطف کنید،خواهش میکنم کمک کنید،ممنون میشم،لطف بزرگی در حق این بیماران انجام می دید
محمد
Germany
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام.خداقوت.الان شنیدم از اخبار نیمروزی که دارو آماده روانه شدن به بازاره.همین اشک شوقی که داره روی صفحه ی موبایلم میچکه رو تقدیمت میکنم توشه ی آخرتت.از خدا میخوام هرچی میخوای بهت بده جز دردوبلا.
محمد.خرم آباد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
کاکو دمت گرم نداریم مثلت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام منم یکی از این بیمارا هستم این دارو کی به دست ما می رسد ممنون از شما با این کار افتخار افرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
با سلام وخسته نباشی خدمت. دکتر. احمد حسین پور. ودکتر عسکری ودیگر. دست اندرکاران. منم یکی. از. بیماران هستم. پنجاه وشش سالمه. شوهرم پنج. ماه است فوت کرده با زحمت. زیاد. چهار. لچه. قدو نبم قد بررگ. کردم. چون. شوهرم. بعلت. اعتیاد توان. مالی. نداشت. من انواع واقسام. کاراها. حتی. کارگر. خانه ها. کاشی. شوری کردم الان. به لطف. خدا. دوتا. مهندس ودوتادیپلمه که هر کدام. از. هر. انگشت. یک هنر. دارن. هیچ وقت. راه بد. نرفتم. نان. حلال. به. بچه ها. دادم از. شوهرم. این. بیماری. گرفتم. بچه هام. رفتن. ارمایشم. گرفتن. من. شیراز نبودم. در. سفر بودم. فهمیدن. خیلی. ناراحتن. شما. تلاش. میکنید. انشاااله. موفق میشین. من و امسال. مارا. نجات. این. دهید خدا. یار ویاورتان باشه. خواهش. میکنم از ابران. نروید. نذارید. به نام. خارجیا. ای. اختراع. ثبت بشه خدارا شکر. بچه ها مبتلا. نیستن. خودم. مبتلا. هستم. اگر. پیام. خوب. ننوشتم. معذرت. میخوام
حمید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
من زنگ زدم مشاوره گفت ایدز درمان قطعی ندارد تا درمان قطعی پیدا نشده کسی آزمایش نده بدونی ایدز داری که چی بشه خب درمان قطعی نداره با دونستنش فقط عذاب میکشی آزمایش ندین تا 10 سال شاید تا 10 سال آینده درمان قطعیش پیدا بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
خدا عمر با برکت بهش بده ودرراه خدمت به خلق خدا موفق باشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
بعید میدونم راست باشه رشته تحصیلی نانو تکنولوژی ربطش به ایدز چیه اگه درسته پس چرا رسانه ایش نکردن .
چندی پیش گفتن که تو ژاپن دارو ساختن برا ایدز ولی قطعی نیست درمانش اما این مورد رو تو ایران تاالان نشنیده بودم واقعا تعجب اوره که با پخش یه خبر . همه باور میکنن و... بیچاره مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
واقعا متاسفم برای کسانیکه ازپزشکان ایرانی ایراد می گیرند چونچونکه بهترین پزشکان دنیا ایرانی هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
ممنونتيم داداش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
واقعیت داره؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام اقای حسین پور این دارو چند سال دیگر به دست همه بی پولها میرسد با تشگر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
واقعا اگه درمانش کشف شده چرا دراختیار وزارت بهداشت یامردم قرار نمیگیره؟؟؟
علی
Germany
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام، خیلی جای امید واری وجود داره تا چندین ماه اینده ایشالا خبر های خوبی میشنویم،باید از اقای حسین پور حمایت بشه خداوند ایشونو سلامت نگه دارن
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
با سلام من خارج زندگی می کنم 10 ساله که مبتلا به hivشدم در روز 1 عدد دارو مصرف می کنم 3 ماه یکبار آزمایش خونم منفی نشان می دهد دلم میخواد برای همیشه این ویروس از بین برود من فکر کنم آزمایش اقای دکتر حسین پور هنوز به سر انجام نرسیده وهنوز کمی زوده امیدوارم موفق شود و ما به ایرانمان افتخار کنیم که همچین شخصی موفق شد داروی ایدذ را کشف کند.
احمد
United States of America
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
شما رو به خدا حمایت کنید از این دانشمندان، اگه حقیقت داره داروش رو بدین به مریضا که زودتر درمان بشن از این بیماری
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
تو‌رو‌خدا حمایتش کنید تو رو قران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
آمریکا وانگلیس مافیای پزشکی هستن.الگوهای درمانی و تحقیقانی جهان رو مثل سیاست خارجیشون و استعمارگریشون به نفع خودشون برای کشورهای دنیا دیکته میکنن.الگو قراردادن و الگوقرار گرفتن خودشون در بیشتر حوزه های علمی مصداق استعمار گری ابرقدرت های جهانی در همه ی ابعاد دیگر ملتهاست. داروهای شیمیایی ضعیف شده ی داروهای گیاهی اند جنبه تجاری بخش پزشکی مقدم بر جنبه انساندوستانه در عملکرد امریکا و انگلیس مشهوده.بقول پزشکی دانشمندان جهان بفکر همه چیز هستند بجز مردم بجز این محققای خودجوش .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
تاریخ انتشار این خبرو نخوندین شما که نظرتونو ارسال میکنید؟ من یکسال پیش این خبرو خوندم و امیدوارشدم! اما بعد فهمیدم که نه تنها ازش حمایت نکردن بلکه کلا ردش کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام.کسی آدرس یاشماره تلفن داره بزاره.داداش من مریض هست.اگه واقعا جواب داده ما حاضریم هرجا هست بریم
محمود
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
درود برشرفت دست پدر ومادرت رامیبوسم بخاطر همچین فرزند پاکی که به ایران داده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام خدا قوت قهرمان اگه کسی آدرس مهندس حسین پور داره بگه ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
0
سلام خدا قوت قهرمان اگه کسی آدرس مهندس حسین پور داره بگه ممنون میشم