کد خبر: ۱۱۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶

بهره برداری ساختمان جدید اتفاقات بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید بخش اتفاقات این بیمارستان در پنجمین روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش شیرازه، در آیین افتتاح بخش اتفاقات بیمارستان امام حسین (ع)، زارع خفری فرماندار سپیدان با قدردانی از تلاش مسئولان بهداشت و درمان این شهرستان ،گفت : طی چند سال گذشته در حوزه سلامت شاهد پیشرفت های بسیار خوبی بوده ایم، اما هنوز با وضعیت مطلوب و شرایط درخور مردم شهرستان فاصله داریم و این امر نیازمند تلاش و همکاری ادارات مرتبط می باشد.

پیش از صحبت های فرماندار، مسعود عابد رئیس بیمارستان امام حسین(ع) با اشاره به اینکه این پروژه در بهمن ماه سال 95 کلید خورد ،گفت: خوشبختانه در کمتر از هفت ماه ساختمان جدید بخش اتفاقات با مساحت 700 متر مربع و اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال بهسازی و نوسازی شد.

مسعود عابد افزود: در گذشته فضای نامناسب بخش اتفاقات بیمارستان نارضایتی پزشک،پرسنل و مراجعین به خصوص در اوقات پرازدحام را به همراه داشت که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ،خدمات شایسته و درخوری را به همشهریان گرامی ارائه دهیم.

وی ضمن تاکید بر فعال بودن پانزده تخت در بخش اتفاقات گفت : هم اکنون محیطی متناسب با تعداد مراجعین و با ظرفیت بالای پذیرش بیمار، ایمن، مطابق با آخرین استاندارد فضاهای بهداشتی درمانی و چشم نواز، جهت آسایش و اطمینان خاطر بیماران و همراهان ایشان فراهم گشته است که دارای 15 تخت بستری، اتاق احیای قلبی ریوی، اتاق تزریقات خانم ها و آقایان به صورت مجزا، اتاق تخت های بستری موقت و تحت نظر، اتاق بستری و مانیتورینگ بیماران قلبی، اتاق اعمال سرپایی، اتاق ایزوله مردان و اتاق ایزوله زنان، اتاق تریاژ ، اتاق گچ گیری ،سوختگی و بخیه است.

گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار ، رئیس و مدیر بیمارستان امام حسین(ع) ، معاون شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین و مدیران ادارات و نهادهای دولتی شهرستان سپیدان برگزار شد.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان