کد خبر: ۱۱۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶

جای خالی روز کارمند در برنامه های هفته دولت

در برنامه های هفته دولت امسال جای برنامه تجلیل از کارمندان نمونه شهرستانی خالی بود؛ برنامه ای که خستگی یکسال کارمندان را رفع می کرد.

به گزارش شیرازه؛ همه ساله در هفته دولت روز ۴ شهریور به روز کارمند اختصاص می یابد و در این روز به منظور تجلیل از کارگزاران دولت جمهوری اسلامی و ارج نهادن به خدمت، با تبیین ملاک های انتخاب، کارمندان نمونه به عنوان نمایندگان خیل عظیم کارکنان نظام در اقصی نقاط کشور، انتخاب و مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرند.

کارمندان به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه و بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران ، شمار کثیری ازافراد جامعه را تشکیل می دهند . تقدیر از این قشر پر توان جامعه و استماع مشکلات و نارسایی های سیستم اداری از زبان اشخاص مجری آن در هفته دولت ، موجب تعیین روزی بنام روز کارمند در هفته دولت شده است .علت نامگذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولتی  بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.

کارمند و کارگری که با سعی و تلاش و نوآوری به قله های رفیع پیشرف میرسد ، بیشترین رضایت را نیز در دولت کسب خواهد کرد.و به واقع اینچنین کارمندان و کارگرانی هستند که به روند توسعه کشور و حرکت کارآمد دولت سرعت میبخشد. اما در میان برنامه هایی که امسال در هفته دولت در شهرستان از آمدن وزیر تا استاندار وافتتاح طرح های ریز ودرشت وکلنگ زنی وشرکت در مراسمات ودیدارهای گوناگون جای تجلیل وتبجیل از قشری که بیشترین تلاشها را در سطح ادارات ونهاد ها انجام می دهند خالی بود برنامه ای که مانند سنوات گذشته از دستگاههای اجرایی هزینه های آن دریافت می شد وتنها دلخوشی کارمندان این بود که در جمع همکارن سایر دستگاهها نام آنها به عنوان فردی که یک سالی تلاش نموده است ودر راه خدمت به مردم کوشیده است امروز مرد زحمتاشان را می دیدند وبا شنیدن نام ویا تصویر خود در بین سایر کارکنان ادارات بر خود می بالیدند که متاسفانه این امر اتقاق نیافتاد وکارمندان امسال را بدون برنامه ای سپری کردند.

ما نبود برنامه تجلیل را براین امر می گذاریم که سر دولتمردان ومسئولین شهرستانی بسیار گرم بود ویا همه کارمندان نمونه بوده اند.

منبع: مارگون

نظرات بینندگان