کد خبر: ۱۱۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
معاون استاندار فارس:

افتتاح 1050 پروژه عمرانی در استان بمناسبت هفته دولت/ جذب سرمایه گذار خارجی در استان پس از برجام رشد قابل ملاحظه ای داشته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از افتتاح 1050 پروژه عمرانی با اعتبار 516 میلیارد تومان در استان بمناسبت هفته دولت خبر داد و از این اقدام به عنوان اقدامی مهم در مسیر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مد نظر مقام معظم رهبری یاد کرد.

به گزارش شیرازه،   یداله رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سته بان گفت: از دهه فجر سال گذشته تا امروز 496 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 6 هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که اگر این رقم بین ۱/۲ میلیون خانوار استان تقسیم شود, رقمی بالغ بر 5 میلیون تومان در ۶ ماهه نخست سال جاری به ازای هر خانوار می شود که در نوع خود بسیار جالب توجه است.


وی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذار در کشور گفت: سیاست دولت تدبیر و امید در این برهه ی زمانی حمایت عملی از سرمایه گذاران است و در این مسیر نیز سعی شده روند اعطای مجوزات قانونی  در کمترین زمان ممکن که 2 هفته است صورت گیرد و امور اداری  نیز در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود. جذب سرمایه گذار خارجی در سطح استان و کشور پس از برجام، رشد قابل ملاحظه ای داشته که جای بسی خوشحالی است اما پیشرفت و آبادانی کشور در سایه عزم ملی و همکاری دو سویه مردم و دولت محقق می شود.


رحمانی افزود: رای قاطعانه مردم به دولت تدبیر و امید در انتخابات امسال و رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت جدید هرچند نشانگر این است که اکثریت مردم با سیاست های دولت موافق هستند اما در مقام عمل, مسئولیت و وظیفه دولت دوازدهم را دوچندان می کند.

منبع: سته بان

برچسب ها: استاندار ، فارس ، اقتصاد
نظرات بینندگان