کد خبر: ۱۱۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از اقامتگاه همراه بیمار در بیمارستان امام هادی (ع) فراشبند

در پنجمین روز از هفته دولت اقامتگاه همراه بیمار در بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند با حضور مسوولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.
به گزارش شیرازه، سرپرست بیمارستان امام هادی(ع) فراشبند در آیین بهره برداری از این طرح گفت: در راستای طرح تحول سلامت و تکریم ارباب رجوع و در بحث هتلینگ بیمارستان، ساخت اقامتگاه برای همراهان بیماری که از مناطق مختلف شهرستان و شهرستان های همجوار به این بیمارستان مراجعه می کنند در دستور کار قرار گرفت.

دکتر "مسعود جوکار" افزود: بیمارانی که در بخش های بستری این بیمارستان بسر می برند و درمان آنها مدت زمان بیشتری طول می کشد همراهانی دارند که باید برخی از کارهای بیمار را انجام دهند که می توانند در این اقامتگاه بیتوته کنند.

او افزود: این اقامتگاه از طریق کمک دو نیکوکار عرصه سلامت به نام های حاج "ابراهیم عسکریان" و حاج "محمد صادقی ارجمند"، از گروه صنعتی شیشه نیکان کاوه با زیربنای 350مترمربع در یک طبقه و با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال احداث شده است.

 

دکتر جوکار گفت: این اقامتگاه همراه بیمار شامل دو مجتمع اسکان همراه بیمار مجزا برای آقایان و خانم ها، نماز خانه، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی است.

او در ادامه با تقدیر از همکاری و مشارکت نیکوکاران سلامت در این شهرستان، برای فراهم سازی زیرساخت های عمرانی و تجهیزاتی در حوزه سلامت، گفت: نیک اندیشان سلامت در شهرستان فراشبند در راه اندازی اتاق عمل دوم بیمارستان، بخش دیالیز، خرید دستگاه سونوگرافی و تکمیل تجهیزات این بیمارستان نیز نقش مهمی داشته اند.

 

سرپرست بیمارستان فراشبند در ادامه از تلاش و حمایت های مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در خصوص ایجاد تحول در حوزه عمرانی برای ساخت مراکز بهداشتی درمانی تقدیر کرد.

آیین بهره برداری از این پروژه، با حضور دکتر "سید ابوالفضل هاشمی اصل" مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی و هتلینگ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس"رستمی" معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: نخل بیدار

نظرات بینندگان