کد خبر: ۱۱۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶

بزرگداشت شهید مدافع حرم "محسن حججی" در فیروزآباد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: بزرگداشت شهید مدافع حرم "محسن حججی" در فیروزآباد برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، سرهنگ شمشاد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار فیروزنا ضمن گرامیداشت شهادت عزتمندانِ شهید محسن حججی اظهار داشت: برگزاری یادبودهای ویژه شهدای مدافع حرم ظرفیت ویژه‌ای است برای ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی و تبیین شبهاتی که درباره مدافعان حرم از سوی دشمنان در جامعه اشاعه می‌شود.

وی از برگزاری آئین گرامیداشت و یادبود شهید مدافع حرم "محسن حججی" در فیروزآباد خبر داد و گفت: این مراسم هفتم شهریورماه پس از نماز مغرب و عشاء در فیروزآباد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با بیان اینکه حضور جوانان در این مراسم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه است تأکید کرد: خانواده معظم و معزز شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و انقلاب در شهرستان فیروزآباد نیز در این مراسم به‌عنوان مهمانان اصلی حضور دارند.

وی با اشاره به محل برگزاری مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم "محسن حججی" خاطرنشان کرد: این مراسم در حسینیه ثارالله (ع) سپاه فیروزآباد برگزار می‌شود.

محبی با تأکید بر لزوم برگزاری مراسم‌های سالگرد و یادبود برای شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: با وجود دلاور مردی این افراد اکنون در مرزهای ایران امنیت و آرامش برقرار است و دشمن اجازه تعدی و نفوذ به خاک این سرزمین را ندارد.

وی با اشاره به حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان فیروزآباد در این مراسم یادآور شد: حجت السلام والمسلمین حجتی از راویان برجسته کشور مهمان ویژه و سخنران این مراسم است.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ شهادت در محوریت اهداف این مراسم قرار دارد اذعان کرد: از ظرفیت‌های ویژه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی فیروزآباد برای تشویق جوانان و نوجوانان بسیجی و غیربسیجی برای حضور در این مراسم استفاده می‌شود.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان